Tips til fint gravid/ammetøy

Ja! Enig. Først var jeg litt sånn fjortis og tenkte det var "bestemor bh". Men så kjøpte jeg en vanlig bh, og herrefred for en forskjell å gå med! Kjempe-behagelig, og ser veldig fin ut på!

Jeg har ikke de største boobs heller, så jeg kan tenke meg for noen med større enn C-cup så er det hvertfall en drøm! :)
Haha sjæl! Hvertfall frem til jeg måtte begynne å kjøpe ordentlige bher, er veldig smal rundt ryggen i forhold til cupen så ikke så mange steder som har størrelsen min. Veldig veldig fan av brede stropper som ikke skjærer! Og en ammebh som i tillegg ser fin ut er sjelden vare. Er også fornøyd med de fra carriwell (ikke den med gel), men de er jo ikke akkurat hva man kan kalle sexy da... :hilarious: og de sømfrie supersoft fra Medela er gode å gå hjemme i, veldig myke og gir ingen blokkerte melkekanaler :hello2
 
Haha sjæl! Hvertfall frem til jeg måtte begynne å kjøpe ordentlige bher, er veldig smal rundt ryggen i forhold til cupen så ikke så mange steder som har størrelsen min. Veldig veldig fan av brede stropper som ikke skjærer! Og en ammebh som i tillegg ser fin ut er sjelden vare. Er også fornøyd med de fra carriwell (ikke den med gel), men de er jo ikke akkurat hva man kan kalle sexy da... :hilarious: og de sømfrie supersoft fra Medela er gode å gå hjemme i, veldig myke og gir ingen blokkerte melkekanaler :hello2
Takk for gode tips!
Jeg har på meg vanlig cubus bh idag - og fytti som jeg angrer! Skal poste et bilde så dere får se hvorfor..
 
Og med c-cup så er dette for dårlig.. kanskje jeg må legge inn en bestilling på amme bh med det samme. De er visst gode i graviditeten også! :laughing002
 

Vedlegg

  • E2B7E0CC-1A2F-4D2C-8FA9-E2DF1916A444.jpeg
    E2B7E0CC-1A2F-4D2C-8FA9-E2DF1916A444.jpeg
    893,2 KB · Visninger: 24
Careless sine ammebh-er er jo utsolgt, og blir sikkert det kjapt når de blir lansert igjen. Hvilke andre BH-er anbefaler dere som er lett å få tak i i butikk? I dag har jeg følt meg som to pupper med bein på, vokser alt for mye. :laughing002
 
Careless sine ammebh-er er jo utsolgt, og blir sikkert det kjapt når de blir lansert igjen. Hvilke andre BH-er anbefaler dere som er lett å få tak i i butikk? I dag har jeg følt meg som to pupper med bein på, vokser alt for mye. :laughing002
Tror barnas hus har de fra Medela ihvertfall... Usikker...
 
Mannen var ikke sååå begeistret over at jeg skal finne frem igjen de kjipe amme-bh'ene jeg endelig har lagt bort, så jeg bildegooglet litt, og oppdaget at Hunkemöller har amme-bh i blonde. Ikke de billigste, men om jeg ender med å amme neste like lenge som vesla, er det vel lov å unne seg noe fint :)
 
Mannen var ikke sååå begeistret over at jeg skal finne frem igjen de kjipe amme-bh'ene jeg endelig har lagt bort, så jeg bildegooglet litt, og oppdaget at Hunkemöller har amme-bh i blonde. Ikke de billigste, men om jeg ender med å amme neste like lenge som vesla, er det vel lov å unne seg noe fint :)
Haha er enig med han i at ammebher generelt ikke er det mest attraktive... Så kult at flere begynner å lage fine ammebher, kjente ikke til at hunkemoller hadde, vet at seraphine har noen men flott med større utvalg :happy093
 
Back
Topp