Tips til fin og deilig bukse?

4barnsmamma to be

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Kroppen er nesten normal igjen og det er tid for jobb. Men selv om kroppen er nesten normal, har jeg så veldig behov for å ikke bruke stramme bukser. Noen som har tips til deilige bukser som er fine til jobb? Og noen digge og freshe sommerbukser/capri-variant?

KappAhl har noen fine bukser i strech som finnes i jeans og sort. Det er type tights, men det synes ikke annet enn foran siden det ikke er knapp. Mine venninner sverger alle til disse.

KappAhl har noen fine bukser i strech som finnes i jeans og sort. Det er type tights, men det synes ikke annet enn foran siden det ikke er knapp. Mine venninner sverger alle til disse.
Leste nå at du ikke ville ha stramme, så da utgår dette ;) men de er veldige behagelig synes jeg selvom kroppen ikke er på topp!

Leste nå at du ikke ville ha stramme, så da utgår dette ;) men de er veldige behagelig synes jeg selvom kroppen ikke er på topp!
Takk for bra tips! Og med stramme mente jeg ubehagelig stramme. At de er tight, er bare bra. Hørtes ut som de du nevnte både er behagelige og sitter fint på?! Og kan brukes på jobb?! :)

Vero moda har verdens beste bukser inne nå! Jeg bruker de til både blazer og bare med singlet til. Knallgode, mange farger å velge mellom, fin pris. Noen med snøring, noen med lommer-ja endel forskjellige alternativer. Litt glatte og med mye stretch.

Hva heter disse buksene?

Takk for bra tips! Og med stramme mente jeg ubehagelig stramme. At de er tight, er bare bra. Hørtes ut som de du nevnte både er behagelige og sitter fint på?! Og kan brukes på jobb?! :)
Absolutt behagelige og fine nok til jobb, med mindre dere har veldig fancy dresscode. Den sorte bruker jeg både til hverdag og til fest hvis jeg har en pen topp :)

Jeg bestilte Zanzeabukser på ebay. De ser et som vanlig bukser, men strikk i livet ;) Jeg veier 12 kg mer enn før jeg ble gravid :( Har faktisk gått opp 5 kg i barseltiden :p Men nå er det skjerpings, men godt med noen tøyelige bukser.

B-Young hadde flere bukser inne nå av typen "myk og lett men fin". Både noen med mønster og noen ensfargede. De vil jeg si funker fint til både jobb og fritid - litt avhengig av dresscode der du jobber, om det er enormt stivt er de kanskje i grenseland. De hadde også noen capri av ulike slag, både tighte og baggy.

Back
Topp