Tips til festlige lag

Prøver og håper

Glad i forumet
Juliknøttene 2022
Vi skal ha fest i morgen, og jeg trenger tips til hvordan jeg kan snike meg unna alkohol. På selve festen skal jeg drikke alkoholfri rødvin, og helle den over i vanlig rødvinsflaske. Men hvordan gjør jeg det på byen uten å vekke mistanke? Jeg er glad i en fest, og det skjer vanligvis ALDRI at jeg ikke drikker på fest med venner. :laughing002

Kom med alle gode tips dere har, både til hjemmefest og på byen! Sikkert flere som trenger gode råd inn mot helgen! :hello

Sist svangerskap bestilte jeg en del alkoholfrie drinker og øl ute, og det gikk stort sett under folks radar hva jeg drakk. Et tips kan jo være å prøve å gå alene til baren i det minste. Utrolig mye godt alkoholfritt øl der ute!

Som hun over sier, bestille alkoholfritt ute på byen, er masse gode mocktails å få tak i og ja gå alene i baren.
Forrige gang så fylte jeg en tom flaske og sa at jeg hadde blandet hjemme da jeg ikke orket å ha med så mange flasker ;)
Syns det vanskeligste var shots men jeg hadde stort sett med meg typen så han tok støyten der :angelic:

Gå alene i baren er smart. Hvis det er bordbestilling eller middager ute, så kan man informere kelneren i forkant at man kun ønsker alkoholfritt.

På fest er det bare å ta med øl/cider-boks på do, og bytte ut innholdet med vann.

Back
Topp