Tips til farsdagsgave??

Nurkis*venter*nr2

Forumet er livet
Vi skal jo for første gang snart feire farsdag, men lurer på om dere har noen gode tips til gave til papsen da??[:)]

2 søndagen i november(tror jeg). Tror det blir gavekort som han kan bruke i alle butikkene på øya. Han er en vanskelig kar å kjøpe gave til. Om jeg spør hva han ønsker seg så får jeg bare snøscooter som svar[&:]

Ga pappan her en pappagenser ifjor. Marineblå med supermannlogoen hvor det sto DAD inni. se www.spreadshirt.com

Denne kjøpte jeg: http://www.spreadshirt.no/pappa-C4412A7991113

Han ble veldig fornøyd og bruker den masse[:D]

Får ta alle shitt bleiene den dagen [8D]

Vet ikke hva vi skal finne på. Blir nok å bake kake, og gjøre litt ekstra stas på han!!

ORIGINAL: camlilla

Ga pappan her en pappagenser ifjor. Marineblå med supermannlogoen hvor det sto DAD inni. se www.spreadshirt.com

Denne kjøpte jeg: http://www.spreadshirt.no/pappa-C4412A7991113

Han ble veldig fornøyd og bruker den masse[:D]

ååh, den var jo kjempe fin[:D][:D] Kanskje jeg skal bestille en sånn ja[;)]

Farsdag er forresten 2.søndagen i november[;)]

ORIGINAL: *Minibønna*

Får ta alle shitt bleiene den dagen [8D]

Vet ikke hva vi skal finne på. Blir nok å bake kake, og gjøre litt ekstra stas på han!!

Hahaha, ja - den tror jeg at jeg skal ta[;)]

Ja, kake blir det hvertfall[;)]

Mannen min elsker boller, så han får alltid nybakte boller:d

Snille du[;)]
Her er jeg ingen baker - så må kjøpe en tenker jeg[8D]

Meg og mr kitchen aid fikser saken, hehe!!!! Kast i etter oppskrift og kafeer fikse seg selv[8D] rull ut og svi:D

Om jeg er riktig uheldig kan det hende jeg ikke må finne på noe farsdagsgave[&o] Har jo termin 31 oktober så 2 søndag i november er jeg 14 dager på overtid, så i værste fall er ikke lillegull kommet enda da! Krysser fingra for at h*n kommer før det[:)]

Han trenger en fleece under skall jakke, så tenkte å kjøpe bergans fleece til han.

Lurte litt på en sånn verdens beste pappa kopp, i termoutgave :) 

flott,da har jeg tid på meg. da er han på jobb[:D]
akkurat kjøpt gave på bursdagen, så farsdag og så jul-dette blir for mye for mitt gavehode=)

Back
Topp