Tips til førstegangsgravide

Hei, jeg også sliter med migrene, men ifølge nevrologen og legen min går det helt fint med migrenemedisinen jeg bruker, Zomig Nasal. Anbefaler å sjekke med legen din hvis du ikke har gjort det
Den fungerer ikke på meg, så da hjelper det ikke likevell. Men takk for tips!:):Heartred

Den fungerer ikke på meg, så da hjelper det ikke likevell. Men takk for tips!:):Heartred

Så utrolig kjedelig! Forferdelig å gå uten medisiner som fungerer på migrenesmertene. Har hørt at det er en del som blir mindre plaget under graviditeten, så krysser fingrene for at det stemmer for oss også ❤️

Så utrolig kjedelig! Forferdelig å gå uten medisiner som fungerer på migrenesmertene. Har hørt at det er en del som blir mindre plaget under graviditeten, så krysser fingrene for at det stemmer for oss også ❤️
Jeg har heldigvis hatt MYE mindre migreneanfall etter jeg ble gravid. Er i dag 7+3 og har kun hatt 2 anfall siden jeg var 3+6. vanligvis har jeg 6-7anfall på 4uker. Så heldigvis færre! *bank i bordet* sist jeg var gravid med yngste så fikk jeg konstant migrene fra uke 15ca til det ga seg rundt uke 20. har ikke vært like mye plaget sett bortifra de ukene. Har tre barn fra tidligere:)
Håper du blir lite plaget og:Heartred

Back
Topp