Tips til enkel bilstol

nancy drew

Forumet er livet
trenger en bilstol nr 2... Krav: den må være bakovervendt 9+kg , enkel å ta ut og inn av biler og ikke koste fletta av meg

Tips

de har på obs! husker ikke navnet. men enkel og billig.

stikk nesa innom Babyshop eller noe og forhør deg :)

svigers kjøpte et sete på babyshop for å ha i sin bil, men husker dessverre ikke merke. var i alle fall billigere enn begge de to vi har her.

ORIGINAL: lykkeligmamman

de har på obs! husker ikke navnet. men enkel og billig.

Må ikke finne på å handle bilstol der.. [&:][&:]

britax  two way elite[:)]

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

Signerer denne! Lett bilstol (enkel å flytte mellom biler), enkel å montere, kommer veldig bra ut i tester (en av de beste), bakovervendt fra 9 kg, og går helt opp til 25 kg (kan ha den lenge!)
Koster 1999,- på Barnas Hus, fast pris. [:D][:D]

ORIGINAL: GalneSara

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

Signerer denne! Lett bilstol (enkel å flytte mellom biler), enkel å montere, kommer veldig bra ut i tester (en av de beste), bakovervendt fra 9 kg, og går helt opp til 25 kg (kan ha den lenge!)
Koster 1999,- på Barnas Hus, fast pris. [:D][:D]

Signerer her!! Superfornøyd

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

ORIGINAL: Tøsa

mine foreldre har nettopp kjøpt britax two-way elite siden de passer lillemann nå og da.
den var visst veldig enkel å montere. koster vel 2500 eller noe.

selv har jeg britax multi-tech, men den er vel litt vanskeligere å montere trooor jeg.

jepp .. men du kan kjøpe sånne festestropper som setet festes med .. det gjorde vi i dag så nå har vi festestropper i både min og sambo sin bil,så er det bare å flytte setene som vi vil .. bare ett tips [:D]

den er greit, men når en skal kjøre til barnehagen og en annen hente må vi nok ha to seter... men kan jo kjøpe stropper til mamma sin bil da...

Vil også anbefale Britax Two-way Elite.
Enklere sete å montere skal du lete lenge etter.

Vi har det, og er veldig fornøyd. :)
Begge har danseplass for bena når de sitter i det. (Bakovervendt selvsagt.)

Back
Topp