Tips til en 2,5-åring som sugler?

caracara

Forumet er livet
Ikke mitt barn :) Men, h*n er 2,5 år og sugler masse, hele tiden. Var bedre en stund, etter at han drakk med sugerør, etter tips fra helsesøster, men nå er det det samme igjen. Noen som har tips til hvordan skru igjen kranen? [;)]

ok? poeng med å påpeke forskjellige typer uttrykk i en sånn tråd? du forstod tydeligvis hva jeg mente.

Dytter ettersom vi har sikleproblematikken her også i perioder på eldstemann[:)]

ORIGINAL: lille snegle

ok? poeng med å påpeke forskjellige typer uttrykk i en sånn tråd? du forstod tydeligvis hva jeg mente.

Poenget er at jeg ikke kunne fatte hva det skulle bety, så takket være Jadasåneida Nisse er det nå flere her som forstår spørsmålet ditt[:)]

Vi hadde det samme problemet, men det gikk over av seg selv når han ble litt større. Håper noen andre har tips.

ORIGINAL: SnøEngel

ORIGINAL: lille snegle

Poenget er at jeg ikke kunne fatte hva det skulle bety, så takket være Jadasåneida Nisse er det nå flere her som forstår spørsmålet ditt[:)]

må si mæ enig her[8D] æ læs aillt av dialekt nettopp fordi æ skriv d sjøl..men det ordet sjønt æ virkelig ikke...[8D]

Back
Topp