Tips til ekstravogn?

RBmarsbaby

Flørter med forumet
Vi kjøpte tidlig en veldig fin Emmaljunga-vogn av en nabo. Ser nå at den ikke passer i bagasjerommet på bilen, så må ha en «by-vogn» som jeg kan ta med når jeg er alene med baby i permisjonstiden.

Bør være lett og ta liten plass i bil. Vil helst ikke betale så mye for den. Har dere noen gode tips?

Vi har beemo duo premium lux som ekstravogn. Synes den er veldig grei og så tar den ikke så stor plass i bilen :)

Vet mange skryter av Babyjogger, har selv kun hatt kun en vogn tidligere. Men vurderer to vi også denne gangen :)

Baby jogger! City mini GT har vi kjempegod erfaring med. City Elite er også god, men litt større.

Vi har også kjøpt city mini GT av samme årsak som trådstarter. Får hovedvognen inn i bilen, men da er det lite plass til annet. Tenker kjøpe bag da vi skal reise litt med den første halvåret :)

Vi har også kjøpt city mini GT av samme årsak som trådstarter. Får hovedvognen inn i bilen, men da er det lite plass til annet. Tenker kjøpe bag da vi skal reise litt med den første halvåret :)
Jeg var litt skeptisk da jeg kjøpte den, men jammen fikk jeg utrolig mye vogn til 3000kr. Den er helt OK som eneste vogn også. Men om jeg skulle hatt babyjogger som eneste vogn ville jeg nok gått for City Elite, pga. større hjul.

Jeg var litt skeptisk da jeg kjøpte den, men jammen fikk jeg utrolig mye vogn til 3000kr. Den er helt OK som eneste vogn også. Men om jeg skulle hatt babyjogger som eneste vogn ville jeg nok gått for City Elite, pga. større hjul.

Vi har en annen vogn som skal brukes i tillegg, men på korte og lange turer er denne veldig god :)

Vi har en annen vogn som skal brukes i tillegg, men på korte og lange turer er denne veldig god :)
Enig! Vi skal kjøpe Emmaljunga Mondial som hovedvogn denne gangen, men ser for meg at det blir en babyjogger city mini GT som ekstrsvogn ettehvert. Myyye vogn for pengene. (Den vi har hatt i to og et halvt år er helt utslitt nå, masse skruer falt ut osv :P)

Back
Topp