Tips til dere fra Bergen...

Escuro

Forumet er livet
Outletsalget på Midttun har massevis av Toro-produkter til en veldig billig penge, pga røykskader på pappeskene (mener det var en trailer som veltet eller noe).
Vi hamstret litt i dag, hehe [:D] Har kjøpt to typer pizzafyll, rett-i-koppen, meksikansk tomatsuppe, to typer gryterett, ertestuing, ertesuppe og gudene vet hva... Og når det er 10-24 poser i hver eske så blir det en del jah... [8|]

Bare et lite tips om noen er glad i posemat [8D] (Supper, sauser, gryteretter etc, de hadde mye mer enn det jeg kjøpte)

det ska eg si te sambo, så kan han kjøra innom på vei hjem imårå[:D][:D]

ORIGINAL: Marcus og knøttet

det ska eg si te sambo, så kan han kjøra innom på vei hjem imårå[:D][:D]

Du får skrive ønskeliste til han [:D] Det jeg husker at de har i farten, er følgende:

Brun saus (med og uten løk)
Italiensk Gryte
Jegergryte
Rett i koppen kyllingsuppe med nudler
Bali kyllinggryte
Meksikansk tomatsuppe
Vanlig tomatsuppe
Kyllingsaus
Pizzafyll: Mexicana og Familie/økonomipakning
Ertesuppe
Ertestuing (original og 5 minutters)
Ferdiglaget brunsaus

Garantert noe jeg har glemt her nå, men pytt. Prisene lå på alt fra 50-130 kroner for en eske. Vi har posemat ut året, minst! [8D] Kjøpte 3 pakker Meksikansk tomatsuppe, er 15 poser i hver. Jeg tror vi kommer til å gå lei den, samboern mener det ikke er noen fare fordi han liker den så godt. Vel, vi får se hvor lenge han synes det... [8|]

Har en mor som jobber i Toro, og vi får veldig mye gratis og billig og får smaksprøver på alt nytt som kommer, så her tyter det Toro ut av ørene på oss [:D] Men det er jo helt genialt!! [:)]

ORIGINAL: Ymi

Har en mor som jobber i Toro, og vi får veldig mye gratis og billig og får smaksprøver på alt nytt som kommer, så her tyter det Toro ut av ørene på oss [:D] Men det er jo helt genialt!! [:)]

Søsteren min jobbet der for noen år siden, kanskje de jobbet sammen da? Men ja, det er ganske genialt!

ooohh nå ble jeg jammen meg sulten gitt! *matvrak*

*Skrive sms til mannfolket* [:D] Selv er jeg blitt super forkjølet og løper etter do papir for å snyte meg hele tiden... usj....godt det er innevær idag!!!

Du er det der inne med Sandveen Auto, eller der som de pleier ha sånn Jessica Simpson sko utsalg?? Og hvor lenge har det vært?? Tror du det er tomt nå??

Back
Topp