Tips til dåpsgave

miepie

Andre møte med forumet
Vi skal ha dåp 6 feb, og nå kommer spørsmålene om hva vi ønsker oss til vår lille jente til dåpen.
Noen som har tips om noe de selv har fått til dåpen som kom godt med? Enten noe som kan være moro for henne å ha senere i livet, eller rett og slett noe som har stor nytteverdi nå :-)

Tips tas i mot med takk :-) [:)]

jeg ønsker meg dåpstallerken til isabell.
skal henge opp min,samboer og vic sin når isabell også får=)

ellers er det mye som er litt vas i slike dåpsting( syns jeg da)
men mye fint også-for all del=)

penger på konto til barnet er jo en fin ting da..=)

Vi fikk dåpstallerken. 3 stk. faktisk, så vi byttet to av dem. Da kjøpte vi sånne små sølv-sko med "min første tann" og "min første hårlokk". Supersøte synes jeg! [:D] Og en sånn til å ha dåpsattesten i. Så vet jeg ikke hva vi skal kjøpe for resten [&:]

Fikk også sparebørser, en traktor og en bil. Og gullsmykke med stjernetegnet hans [:)] Og armbånd som man kan gravere navn på.

Vi ønsket lisja vår en stokke tripptrapp stol :D
jeg har min gamle til storebror nå... så den er snart 30 år :P å like go ;) så vi fant ut at en sånn stol kan følge henne leeenge [;)]

det personlige pleddet fra pledd.net ville jeg absolutt ønsket meg om jeg var deg :))

Vi kjøpte gave til Felix idag. Bestilte service på www.babydesign.no
Kjempefine motiv & malt navnet til barnet på. Vi kjøpte det med giraffen!

Takker for tips, det pleddet ser veldig fint ut [:D]

ORIGINAL: miepie

Takker for tips, det pleddet ser veldig fint ut [:D]

det er veldig fint, og det er mykt og godt også! Digger det :))

Den beste gaven vi fikk til Tobias sin dåp, var en gyngehest! Helt genialt! Ble utrolig mye brukt! Nathaniel får selvfølgelig den når han blir litt større, kan ikke se at den er brukt i det hele tatt... [:)][:)]

vet vi får en del sølvtøy osv d som er vanlig.. men har også ønsket oss eventyr bøker og sang bøker d syns jeg er sååå koselig

Jeg og min farmor var ute å kjøpte dåpsgaver igår, farmor ville gjøre det sånn slik at vi fikk noe vi ønsket oss[:)]

Så kjøpte:

-Lysestake til dåpslyset vi får i kirke som kan graveres på
-Album
-Medalje-type til  henge på vogna med skriften "Min første vogn"
-Lengdemåler/målebånd som skal henge på veggen hvor man skriver inn lengden og aldre fram til de blir noen år
-"Mine første smykker" - smykkeskrin

Vi ønsker oss stokke tripptrapp stol, for vi vet at vi kan ha den lenge. Ellers vet jeg ikke.

Back
Topp