tips til bryllupsgave?

Mamma2010og2014

Glad i forumet
i går fikk jeg et så fint inbydelses bilde av ei god venninne :D så nå skal meg å min lille familie i bryllup 6 august..
men har aldri vært i et bryllup før så hjelp meg [:D]
hva kan jeg gi i gave ?

litt om de;
hun jobber i barnehage å forloveden aner jeg ikke (sldri skjønt det selv om han har skat det flere ganger[:-])
de har planer om å prøve å få barn rett etter de er gift..
hun er veldig glad i gammeldagse pyntegjenstander
men ellers er de veldig rolige å er ikke så mye ute med venner, holder seg veldig sammen bare de 2
de er glad i å reise sammen å de bor i stord så jeg har ALDRI vært hjemme hos henne hun har alltid kommet til meg i å med at hun flyttet da vi begynte på vidergående..
å hvor mye er det normalt å bryke når det er venner?

på forhond takk for svar [:)]

Tror det er vanlig at brudeparet legger ut en ønskeliste i div butikker.. feks Kitchen, og andre butikker hvor de selger utstyr til hjemmer.. Servise og slikt... :p

Tror det er vanlig å kanskje gi gave mellom 500-1000kr hvis dere skal være gjester i bryllupet... (Syns det er viktig å gi gave etter hvor god råd dere har, holdt eg på å sei.., eg hadde jaffal ikke likt om noen følte de måtte gi mer en de hadde råd til...:)

de kommer helt sikkert med en ønskeliste om en stund,så jeg hadde ventet med å tenke på det enno...
mellom 500-1000 kr er vel normalt tenker jeg

ORIGINAL: mamma lykke

de kommer helt sikkert med en ønskeliste om en stund,så jeg hadde ventet med å tenke på det enno...
mellom 500-1000 kr er vel normalt tenker jeg

Signerer, men man skal alltid gi etter evne.. Har du dårlig råd kan du fint finne en flott gave til en billig penge :)

jeg snakket med henne nå nettop å de hadde ingen spesielle ønsker... fikk bare aner ikke så det hjelp jo VELDIG xD
men hva har de som har/skal gifte seg her inne ønsket å hva har dere andre som har vært i bryllup pleid å gi ?

vi har lagt ut ønskeliste på tilbords :) det er jo greit for gjestene, slipper å tenker selv å er gaver fra 150 kr og oppover så da kan de velge pris etter deres ønsker :)

spør om ikke de skal legge ut liste noen plass etterhvert?...

Back
Topp