Tips til bra podcast?

Bima20

Blir kjent med forumet
Maiblomstene 2020
Gjerne om svangerskap og gravide, småbarn osv. Men det kan være andre tema også, true crime, ledelse, naturkatastrofer (som The Big One - jordskjelvfrykt i LA). Jeg kjeder meg litt i helgene nå når jeg helst bør ta det litt ekstra med ro, så trenger noe spennende å høre på
 
Jeg liker godt Foreldrerådet på spotify :happy:bare å finne de temaene man ønsker å lytte til.
 
99 percent invisible er riktignok litt kulturelt fokusert på USA, men har massevis av kule historier om ting vi ser og bruker hver dag, men ikke tenker over. Hvis du liker sosio-økonomiske temaer dratt ned på jorda for hvermannsen er Freakonomics radio superbra. Både Foreldrerådet og Foreldrekoden er fine podcaster om foreldrelivet. Dine penger og Pengetabu er gode og relativt lettbeinte podcaster om økonomi, kanskje særlig sistnevnte. Og så flirer jeg godt av Lindmo & Co.
 
Tusen takk for mange tips! Da skal jeg hive meg løs på de i tur og orden!!! Blir perfekt når jeg skal på trilleturer også det!
 
Fourth Trimester Podcast og Skrim (truecrime)...og selvfølgelig babyverden sin da :p

De fleste jeg hører på til vanlig er på engelsk og handler om bøker/lesing, så si ifra om det hadde vært interresant.
 
Back
Topp