Tips til billig babycall

Mymlen93

Gift med forumet
Oktoberfruene 2018
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Trenger en babycall jeg kan bruke på batteri som kan brukes i vogn og ikke koster skjorta(neonate)
Tips? :)
 
Om du allerede har Neonate kan du jo kjøpe en ekstra baby-enhet?

Vi har enkel og grei Neonate som vi er veldig fornøyd med, brukt mye ute i vogn. Kommer til å kjøpe en ekstra enhet når baby nr 2 straks kommer.

Det ligger også masse babycaller på finn.no til en rimeligere pris
 
Om du allerede har Neonate kan du jo kjøpe en ekstra baby-enhet?

Vi har enkel og grei Neonate som vi er veldig fornøyd med, brukt mye ute i vogn. Kommer til å kjøpe en ekstra enhet når baby nr 2 straks kommer.

Det ligger også masse babycaller på finn.no til en rimeligere pris
Grunnen til at jeg skriver ikke noeonate er fordi de er overpriset delux
 
Grunnen til at jeg skriver ikke noeonate er fordi de er overpriset delux
I forhold til hva? Jeg kan ikke se at Neonate er så veldig mye dyrere enn andre tilsvarende babycaller? Som sagt anbefaler jeg forøvrig fremdeles å sjekke brukt på finn.no :)
 
I forhold til hva? Jeg kan ikke se at Neonate er så veldig mye dyrere enn andre tilsvarende babycaller? Som sagt anbefaler jeg forøvrig fremdeles å sjekke brukt på finn.no :)
I forhold til for eksempel avent sine, eller motorola. Da er neonate omtrent dobbelt så dyr, kommer Ann på modellen seff. Er på jakt etter en helt enkel en, trenger ikke temperatur eller luftfuktighets måling eller kamera. Derfor spør jeg etter en billig type, om det er noen som har en å anbefale.
 
I forhold til for eksempel avent sine, eller motorola. Da er neonate omtrent dobbelt så dyr, kommer Ann på modellen seff. Er på jakt etter en helt enkel en, trenger ikke temperatur eller luftfuktighets måling eller kamera. Derfor spør jeg etter en billig type, om det er noen som har en å anbefale.
Kommer nok an på modellen ja, vi har en helt enkel modell fra neonate og den kosta vel ca 1000 kr ny, ser det er tilsvarende på finn til 600-700. Har heller null behov for kamera og sånt også liker jeg at den er så enkel og liten og grei. Men fint at den har temperaturmåler og god batteritid også, til utebruk.

Har ingen andre anbefalinger på merker desverre - de jeg kjenner har neonate og er fornøyde, eller Avent som de er misfornøyd med :bag:
 
Back
Topp