Tips til behagelige bukser...

Hestehov

Glad i forumet
Aprillykke 2016
Hei!
Jeg hadde på meg en dongeribukse i dag og merket at den strammet og var ikke særlig behagelig... Jeg er bare 4+1 i dag, vet at det ikke er noe babybump ennå, men magen er oppblåst og den blir jo ikke akkurat mindre med tiden. Men kan ikke akkurat gå i mammabukser ennå. Så lurte på om dere har noen tips til noen behagelige bukser som ser OK ut? :)

Elsker taitsene på hm til 99 kr. Er jo gravidklær men de er så gode. Er bare synd de blir raskt hull i. Men til 99 kr så gjør det ikke mye så lenge de holder noen månder ;-)

Kan hjelpe å bruke en hårstrikk i knappehullet, med singlet over. Tvinn rundt knappen flere ganger. Det må jeg starte med snart også. Veldig oppblåst, bare 5+1.

Takk for svar! Skal sjekke ut dette/prøve ut. Men har aldri helt fått til å gå i tights, må man ha noe som dekker rumpa da? Føler meg liksom så naken i tights... Hehe, men ser veldig deilig ut da! :happy:

Takk for svar! Skal sjekke ut dette/prøve ut. Men har aldri helt fått til å gå i tights, må man ha noe som dekker rumpa da? Føler meg liksom så naken i tights... Hehe, men ser veldig deilig ut da! :happy:
Jeg liker best å ha noe langt over som dekker rumpa ja, men ikke alle som gjør det..

Ok, takk :) Skal sjekke ut haremsbuksa :)
Det er det som er problemet med tights, at jeg ikke har lange klær til å dekke rumpa :p

Kan man ikke gå i mammabukser ennå:eek: for det har jeg nemlig gått til innkjøp av! :p Haha! Er ikke langt på vei, men veldig oppblåst! Dessuten er det jo super behagelig... Viser jo ikke om man har topp over;) de har en sinnsykt deilig svart bukse på hm:D

Kan man ikke gå i mammabukser ennå:eek: for det har jeg nemlig gått til innkjøp av! :p Haha! Er ikke langt på vei, men veldig oppblåst! Dessuten er det jo super behagelig... Viser jo ikke om man har topp over;) de har en sinnsykt deilig svart bukse på hm:D

Tok på meg mine gravidbukser i dag! 5+6:) Har hm bukser, de er såå gode!

Så lenge det er sommer så funker det med knekorte bukser. Det finnes mye å velge mellom og de er som oftest med strikk i livet. Så lenge det bare er magen som er problemet og ikke lårene så er strikk i knapphullet på buksa løsningen. Jeg pleier bare legge strikken dobbel gjennom. Har du veldig store og tynne strikker så ville jeg anbefalt å kjøpe nye så du slipper at de ikke sitter. Tights egner seg best med lange topper eller veldig korte skjørt :-)
Ellers er jo kjoler et alternativ. Hm har mye til under et par hundrelapper og det er jo sommer så fortsatt god unnskylding :-)

Harembuksene fra cubus (jeg jobber der) er fantastisk vi har di og i caprimodell <3 ellers har vi også fådd andra gode tynne bukser med strikk i livet med masse fine mønster :) så har vi to typer dongeribukser som er litt loose som e har begynt å bruke mye av :) modellene heter tapered taylor og tomboy tracey ;)

Back
Topp