Tips til barselsgave

lillebambi

Forelsket i forumet
Vi ble tante og onkel i går [:)]. Lillemor kom til verden 11 dager før termin, veide 4185 og var 51 cm lang!

Jeg kan vel ikke skryte på meg at jeg pleier å være ute i god tid alltid, og nå haster det med å finne en fin barselsgave [:D]

Har dere noen tips??

Ettersom dette er broren til sambo, og de bare er to brødre, så er det nær familie. Vi kan vel tenke oss å kjøpe noe so mer litt mer spesielt enn bare klær, bamser og blomster.

Fikk et tips om en "bruks-gave-pakke" - kjøpe badebalje og legge bleier og div bruksting oppi. Noen andre som har erfaring på dette området eller gode idéer?

Jeg syns badebalje tipset var kjempefint!
Hvis dere vet de mangler noe spesielt er det kanskje en ide å kjøpe noe sånt?
Også går det jo an å supplere med litt klær og sånt også!

Bleiekake da?

Der kan du jo selv bestemme om du vil fylle inni med klær eller f.eks et gullsmykke?

Fikk et lite gullhjerte når lillejenta kom til vi, og på korte stod det at de var bare en liten oppmerksomhet for å fortelle hvor glad de allerede var i prinsessa vår [:)]

Eg pleie å kjøpe sangbok til dei eg skal gi barselgav til! Med ei personlig helsing til den nyfødte inni... Der skrive eg f.eks at den alltid må huske at det er mange rundt han/ho som er glade i ho, uansett ka som skjer! og at vi gleda oss til å bli bedre kjent med h*n. :)

Bleiekake stnes jeg er genialt...
Hadde jo blitt superglad for det selv[:)] Der kan man supplere med sutter, bamser, flasker, kluter osv, osv...

ORIGINAL: Diddij

Bleiekake stnes jeg er genialt...
Hadde jo blitt superglad for det selv[:)] Der kan man supplere med sutter, bamser, flasker, kluter osv, osv...

Signerer denne! Da er det liksom bare fantasien som setter grenser....

Hvordan lager man bleiekake egentlig? Altså...hvordan får man den til å "henge sammen". Har sett bilde av de, men aner ikke hvordan man gjør det [;)]

Har så langt kjøpt en H (lillemor skal hete Hanna), så mamman skal få å henge på sitt charms-armbånd. Likte også ideen med sangbok [:)] De har jo vært så klar for at babyen skal komme siden de ble gravide, så de har jo det meste. Men skal se hva vi finner på barnas hus etter jobb [:)]

Har aldri laget sånn selv, så jeg vet egentlig ikke, men tror da at du binder de sammen med sånn pyntebånd...

Back
Topp