Tips til barnevogn?

Jaja

Gift med forumet
Jeg lurer på om det er noen som har godt tips til barnevogn som er lett og god å trille? Og gjerne som kan brukes både som bagvogn og sportsvogn.

Anbefaler deg å vurdere en 3 hjuls vogn. Veldig mange fordeler og ofte mye rimligere enn de mest populære 4 hjulingene. Selv har jeg baby jogger City elite og den er virkelig fantastisk:)

Vi er veldig fornøyd med Emmaljunga City Cross, liker at den har 4 hjul, også er den pen å se på og fantastisk lett i forhold til mange andre 4 hjulsvogner.

Kan velge mellom lufthjul og plastikk. Bagen kan ha en farge og sporsdelen en annen uanhengige av hverandre, + at man har en stor og god kalesje på sportsdelen, som er perfekt for å skygge for vær og vind. :) Digger vogna.

Bruker den til 3 barn nå, 2009 modell, ser helt ubrukt ut, enda den er nesten brukt daglig! :) Anbefales.

Elsker min Emmaljunga Super Nitro!
Den fungerer på alle underlag, var bekymret for grus og snø men funker like bra på alt. Kan lære hjulene hvis det er store steiner og frossent slaps :)

Jeg har en brukt brio happy duo, og jeg elsker den. Lett å trille, tar liten plass i bilen og kjempe lett å legge sammen og demontere :)

Hva er pris på de forskjellige vognene da forresten? Har ikke råd til å kjøpe så dyr vogn og tenkte å prøve å finne en brukt siden dette blir 3 mann og siste barn.

Vi er veldig fornøyd med Emmaljunga City Cross, liker at den har 4 hjul, også er den pen å se på og fantastisk lett i forhold til mange andre 4 hjulsvogner.

Kan velge mellom lufthjul og plastikk. Bagen kan ha en farge og sporsdelen en annen uanhengige av hverandre, + at man har en stor og god kalesje på sportsdelen, som er perfekt for å skygge for vær og vind. :) Digger vogna.

Bruker den til 3 barn nå, 2009 modell, ser helt ubrukt ut, enda den er nesten brukt daglig! :) Anbefales.
Enig:)

Skal rett og slett si en ny vogn som har kommet ut på markedet "Easywalker mosey" har prøvekjørt den og den var helt fantastisk å trille. Venter mitt 3barn og har gått igjennom mange vogner, også sett og prøvd andre mødre sine. Denne vogna har absolutt alt en kan ønske i en vogn.
Du kan kjøpe den på jollyroom. Se på youtube videoer av vogna.
er såååå fornøyd

Skal rett og slett si en ny vogn som har kommet ut på markedet "Easywalker mosey" har prøvekjørt den og den var helt fantastisk å trille. Venter mitt 3barn og har gått igjennom mange vogner, også sett og prøvd andre mødre sine. Denne vogna har absolutt alt en kan ønske i en vogn.
Du kan kjøpe den på jollyroom. Se på youtube videoer av vogna.
er såååå fornøyd

Hvor fikk du prøvd denne vogna? Føler den er veldig aktuell, men synes det er skummelt å kjøpe den uten å ha prøvd den.

Back
Topp