Tips til barnevogn?

sanne

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
Har Emmaljunga Edge Duo etter førstemann, som jeg er veldig glad i. Men nå som vi har blitt fire har vi funnet ut at vi må kjøpe ny - den tar hele bagasjeplassen i bilen! (Må legge understell og bagdel ved siden av hverandre.) Har dere tips til vogner som er gode - og tar liten plass?

*sniker fra mai* Emmaljunga city cross tar mye mindre plass, du kan til og med ta av hjulene med et lite klikk på, og du får selve understelle mindre enn en pappeske omtrent ! Elsker den vognen :D

Ta en kikk på babyjogger. Jeg har mini og den legges sammen til ingenting. Mini vil jeg si er en kjøpesentervogn. Du kan knipse på bag også, vi har vært veldig fornøyd, vi har den fra førstemann. Babyjogger elite legges også sammen på samme måte, den tar litt mer plass, men da har du en fullgod vogn, som kan brukes på alle slags føre.

Den er ny, ja... :S Er så vanvittig fornøyd, triller som en drøm, lett og liten :)

Kan skjønne det! Lurer på bugaboo eller mountain buggy...
Har erfaring med begge vognene, gode vogner begge to, men Mountain Buggy er veldig stor sammenlagt... Vi lånte en og ble veldig trangt i Ford Focus stasjonsvogn i hvertfall :)

Har erfaring med begge vognene, gode vogner begge to, men Mountain Buggy er veldig stor sammenlagt... Vi lånte en og ble veldig trangt i Ford Focus stasjonsvogn i hvertfall :)

Aha... Vi har Toyota Avensis. Må jo prøve vogna i bilen før vi kjøper! Får jakte litt på brukt Bugaboo, evt vinne på flaxlodd!

• Liker
Reactions: H27
Back
Topp