KFH83 Endelig mamma :D jentene i juni13 4 Apr 2013 #1 Ville bare vise hva jeg laget idag til babyrommet..Enkle, dype rammer fra IKEA, ark fra Panduro og små dyr fra Extra leker..Saks og lynlim, enkelt og kjempefint!! Noen andre som har noen enkle tips til hjemmelaga ting?Kjeder meg hjemme...
Ville bare vise hva jeg laget idag til babyrommet..Enkle, dype rammer fra IKEA, ark fra Panduro og små dyr fra Extra leker..Saks og lynlim, enkelt og kjempefint!! Noen andre som har noen enkle tips til hjemmelaga ting?Kjeder meg hjemme...
KFH83 Endelig mamma :D jentene i juni13 5 Apr 2013 #7 Takk takk! Fikk ideen fra ei jeg jobber med. Genialt som gaver til smårollinger, eller endre motiv+papir og lage gaver til venner.
Takk takk! Fikk ideen fra ei jeg jobber med. Genialt som gaver til smårollinger, eller endre motiv+papir og lage gaver til venner.
fru-h Forelsket i forumet 5 Apr 2013 #9 Stilig! Her blir det dyreparktema på barnerommet (pappa'n er ørlitt glad i aper), så dette passer kjempefint!
Stilig! Her blir det dyreparktema på barnerommet (pappa'n er ørlitt glad i aper), så dette passer kjempefint!