tips til badet...*BILDER*

Lunipuni

Glad i forumet
Jeg har et stooort bad..og jeg DIGGER at det er så romslig...
men har dere noe tips til pynt på et bad...gjerne noe som kan stå på gulv også.... er litt blank...

skal av og kjøpe noen nye blomster imårra da de jeg hadde var steindaue![:D][:D][:D]

har hvite fliser på gulv og vegger og sort innredning...

legger inn noen bilder..kanskje der kan hjelpe da...

JA, har lagt ut bildene før..fra en annen bruker![:D][:D][:D] hysj hysj...[:D][:D][:D] for den med godt minne..[;)]

Ahh, stilig bad !!

Litt grønt hadde kanskje gjort seg? Anbefaler deg grønnplanten 'Zamiculas'- de tåler ALT omtrent altså! Mørkt, lyst, lite vann... Også er de litt 'grove' og kan vokse seg store- fåes kjøpt i flere str. Synes de er stilige å se på i tillegg [:)]

Kjempe flott bad!!!!!!!!

Å tror jeg vet hvem du er[;)][:D]

ORIGINAL: Marit_mor

Ahh, stilig bad !!

Litt grønt hadde kanskje gjort seg? Anbefaler deg grønnplanten 'Zamiculas'- de tåler ALT omtrent altså! Mørkt, lyst, lite vann... Også er de litt 'grove' og kan vokse seg store- fåes kjøpt i flere str. Synes de er stilige å se på i tillegg [:)]

skal på hagesenteret idag og titte litt...mennn......zamiculas?? hva i alle dager er det??? [8|] har den et "normalt" anna navn??? hehehe...

tenkte på noen grønne planter..men sannelig vanskelig..

Så deilig og stort bad!

Det er ikke så lett å komme på noe lurt du kan ha på gulvet[;)], men du kunne jo ha brytet opp med et teppe? Det kan være utrolig. Et bord til å ha lys, såper, blader eller noe?? Jeg bare drådler litt[:D]

Jeg synes baderommet ditt er utrolig fint med flotte baderomsmøbler, men det mangler de små detaljene. Bare den stiggen gjorde det ene hjørnet mer spennende. Skal den brukes til magasiner eller håndkler? Hva er den laget av?

ORIGINAL: Lunipuni

ORIGINAL: Marit_mor

Ahh, stilig bad !!

skal på hagesenteret idag og titte litt...mennn......zamiculas?? hva i alle dager er det??? [8|] har den et "normalt" anna navn??? hehehe...

tenkte på noen grønne planter..men sannelig vanskelig..

Hehe, det er en litt kraftigere, men stilig, grønnplante. Har ikke noe annet navn på den...
Du får spørre, og se [:)]
Har et par slike på vasken på badet selv, men de kan nok fint settes på gulvet også- du har jo masse plass der (det har ikke jeg [8|]) [:)]

En liten benk, puff, stol?
En litt stor lykt som kan stå på gulvet?[:)]
Noen grønne planter gjør seg nok, men ikke for mye heller...da synes jeg det ser "rotete" ut[8D]

Kjempefint og stort bad![:D]

tror d hadde vært fint med en orkide på badet ditt... enten i vinduet eller på gulvet i en høy vase..
kan jo ta vekk barken/jorden som er på orkideen og bare sette den rett oppi en vase med noen tøffe steiner oppi[:D]

Enig med de andre her: litt grønt og litt mer stæsj hadde gjort seg.[;)]
Men for et UTROLIG fint bad du har! Stort og deilig!![:)]

Back
Topp