Tips til babyaktiviteter for 1-åring

A-40506302

Flørter med forumet
Hei, trenger tips til steder som passer for en ettåring med aktiviteter, spesielt i helgene. Vi har allerede vært på Mikrolekeriet, Lillelab og besøksgård med vår ettåring. Har dere flere forslag til steder med passende aktiviteter for småbarn?
 
Hei, trenger tips til steder som passer for en ettåring med aktiviteter, spesielt i helgene. Vi har allerede vært på Mikrolekeriet, Lillelab og besøksgård med vår ettåring. Har dere flere forslag til steder med passende aktiviteter for småbarn?
Dyreparken i Kristiansand, bø sommarland, Legoland i Danmark, hunderfossen - de fleste har jo for både store og små når man reiser i fornøyelsesparker :)
 
Dyreparken i Kristiansand, bø sommarland, Legoland i Danmark, hunderfossen - de fleste har jo for både store og små når man reiser i fornøyelsesparker :)
Takk for svar. Vi har allerede planlagt turen til dyreparken i Kristiansand om sommeren :) Hunderfossen og Lilleputthammer er også på lista! Men tenkte mer i Oslo-området.
 
Takk for svar. Vi har allerede planlagt turen til dyreparken i Kristiansand om sommeren :) Hunderfossen og Lilleputthammer er også på lista! Men tenkte mer i Oslo-området.
Sånn ja, tusenfryd? De har vel for store og små de også?
Uten om det så er det vel badeparker, museum ekke så moro for små laughing6
 
Ettåringer er vel egentlig meget godt fornøyd med en lekeplass.
Eller vann. Badeland, badestrand, alt ettersom været.

Jeg har vært i hunderfossen med småunger, for all del (småsøsken), men før de er ca tre er det egentlig et par små ting å gjøre, en bilbane som kjører på spor for de over 80 cm, men for ettåringen er et egentlig sandkassa, også er det jo bygget det babyrommet som jeg ikke har vært inne i da. Den sandkassa er fin den altså. Men jeg hadde nok ikke prioritert betale inn et pr voksne for at ungen skulle være i husnderfossen før den er 90 cm lang egentlig. Da er et mye mer de kan gjøre. Lilleputthammer er nok bedre for de minse uansett.
 
1-3 åringer er gjerne veldig fornøyd med nærområdet. Skogen, nabolaget, bysentrum og alle detaljene du finner der, som vi voksne ofte bare overser(Regnvann, en liten bekk, insekter, sand, blomster, plass å løpe/klatre, flytte på - rett og slett utforske det aller enkleste i livene våre!).
 
Back
Topp