Tips til bæresele?

LiHaLo

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Hei! Jeg trenger frie hender, og min lille på 7 uker vil gjerne at jeg bærer han en del. Noen som har tips til bæreseler som er bra for både min og baby sin rygg? :)

Hei! Jeg trenger frie hender, og min lille på 7 uker vil gjerne at jeg bærer han en del. Noen som har tips til bæreseler som er bra for både min og baby sin rygg? :)

Er det ikke bedre med et sjal til en så liten en? Kan ikke snakke av erfaring, men ser mange bruker sjal fremfor sele når de er så små, for mer nærhet :) ergobaby har sjal også :)

Skal du ha sele til så liten kropp anbefaler jeg ergobaby adapt. :)
Personlig foretrekker jeg sjal :)

Er det ikke bedre med et sjal til en så liten en? Kan ikke snakke av erfaring, men ser mange bruker sjal fremfor sele når de er så små, for mer nærhet :) ergobaby har sjal også :)
Jo, det en det sikkert. Men jeg har litt "sjalskrekk", er redd det er stress å få det på riktig, og at jeg kommer til å kløne noe voldsomt..

Jo, det en det sikkert. Men jeg har litt "sjalskrekk", er redd det er stress å få det på riktig, og at jeg kommer til å kløne noe voldsomt..

Har litt samme greia , men har kjøpt ergobaby sjal, å sett x antall ganger på YouTube hvordan man gjør det :p så forhåpentligvis mestrer jeg det når baby kommer :) men ergobaby bæresele er nok også bra :)

Jeg foretrekker Manduca fremfor ergobaby. Den sitter bedre på min kropp. Mannen foretrekker ergobaby.

Om du har mulighet så bør du prøve forskjellige seler på for å finne en som passer deg :) hva med mei tai?

Jeg er veldig fornøyd med Ergobaby :)

Caboo, men den blir ikke noe god å bære i etter 7-8-9 kg.
Ellers Ergobaby Adapt, siden du ikke ønsker sjal, for der slipper man spedbarnsinnlegg, som mange andre krever og er for mange vrient å bruke.

Ergobaby original er jeg veldig fornøyd med :) men du kan gå innom en butikk og teste. Vet at barnas hus har noen prøve seler :)

Sjekk Beco butterfly bæresele. Den er ergonomisk både for barnet og for bærer.

Har også Caboo og bruker den hverdag.

Har prøvd ergobaby og Stokke, ingen av de passet meg.

Tusen takk for svar! Bestilte en ergobaby adapt nå etter å ha sett litt på nett og lest litt. Håper den passer oss begge :)

Vi bruker bæresjalet fra ergo baby flere timer hver dag!! Og det har vi gjort siden hun var 1-2 uker. Nå er hun 3 månder og vi elsker det fortsatt!! Kan bruke det til de er 14 kilo. Mi elsker å ligge i det, og det er ofte eneste stedet hun vil sove!

Mei tai er min favoritt til så små ❤

Vi har Caboo og ergobaby adapt :) foretrekker adapt, enkel å ta av og på og lett å plassere babyen riktig :)

Back
Topp