Tips til "artistnavn"?

Azra'il

Elsker forumet
Nå er ikke jeg akkurat noe artist, men driver og syr litt og liker og sette på merkelapper som viser at det er jeg som har sydd de. (Som By:M gjør)
Frem til nå har set kun stått "Made by Nina", og syns vel det er litt kjedelig. Så om noen har noen coole navn jeg kan bruke...bring it on[:D]

Synes du bør bruke navnet ditt  jeg, det er et fint navn og det du syr er jo veldig personlig...men du kan jo gjøre noe ut av det, som f eks nInA el NINa...el no [;)]

ville kanskje bare hatt initialene (vet ikke helt hvordan det skrives) [:)] enten fletta sammen eller i en fin skrift [:)]

ORIGINAL: Mamma Catti

Synes du bør bruke navnet ditt  jeg, det er et fint navn og det du syr er jo veldig personlig...men du kan jo gjøre noe ut av det, som f eks nInA el NINa...el no [;)]

Ja, kanskje så enkelt som det[:)]

ORIGINAL: *India*

ville kanskje bare hatt initialene (vet ikke helt hvordan det skrives) [:)] enten fletta sammen eller i en fin skrift [:)]

Ja, det er jo som de sier. Det enkleste er ofte det beste[;)]

9na

ORIGINAL: mamma900

FinaNina , haha :D

Hihi...da tenker jeg bare BensinNina

BensinNina du...

9na var en fin fri...Kanskje med stor A. 9nA eller 9Na (Det siste så ut som et formel fra det periodiske system)

ORIGINAL: Nina 1981

BensinNina du...

9na var en fin fri...Kanskje med stor A. 9nA eller 9Na (Det siste så ut som et formel fra det periodiske system)

benZina

BensinNina du...

Himla stilig!

ORIGINAL: MonicaM

BensinNina du...

benZina

haha den likte jeg [8D]

BensinNina du...

Likte 9Na !!!!

NI-NA eller NI*NA ?

Back
Topp