Troikaen Glad i forumet Febbisbebbis'18 Marsboerne 20 18 26 Aug 2017 #1 Finnes det noen bra apper der ute? Leter etter en bra bilde app, tenkte å dele nyheten på sosialemedier med et bilde og kul tekst til. Noen som har tips?
Finnes det noen bra apper der ute? Leter etter en bra bilde app, tenkte å dele nyheten på sosialemedier med et bilde og kul tekst til. Noen som har tips?
Skvirevippen Forumet er livet Marsboerne 20 18 26 Aug 2017 #2 Baby pic er veldig fin ^^ noen av stickersene er låst da, men jeg synes det var verdt å åpne dem Ellers er den en som heter baby story tror jeg..
Baby pic er veldig fin ^^ noen av stickersene er låst da, men jeg synes det var verdt å åpne dem Ellers er den en som heter baby story tror jeg..
Troikaen Glad i forumet Febbisbebbis'18 Marsboerne 20 18 26 Aug 2017 #3 Skvirevippen skrev: Baby pic er veldig fin ^^ noen av stickersene er låst da, men jeg synes det var verdt å åpne dem Ellers er den en som heter baby story tror jeg.. Klikk for å utvide … Så flott! Tusen takk for tipset.
Skvirevippen skrev: Baby pic er veldig fin ^^ noen av stickersene er låst da, men jeg synes det var verdt å åpne dem Ellers er den en som heter baby story tror jeg.. Klikk for å utvide … Så flott! Tusen takk for tipset.