Tips til 1årsdag

Mammahjertet

Elsker forumet
Vi skal feire 1årsdag i påska, og lurer derfor på om noen har tips til dette :)

Hva kan vi ønske til snuppa?
Kakeforslag?
Hvordan legge opp selskapet?
Tar imot alt av tips til hvordan vi kan gjøre dagen best mulig :)

Når vi feira 1-årsdagen her ønsket vi penger og klær til jenta. Leker hadde hun og har hun nok av :)
Av kaker så hadde vi sjokoladekake og marsipankake. Vi hadde også wienerpølser med brød eller lompe. Det var jo tross alt et barn som hadde bursdag og da følger pølser med :D

Vi hadde de voksne ved stuebordet og alle barna ved spisebordet. Kakene hadde vi på kjøkkenet (åpen kjøkkenløsning). Etter mat og kaker havna alle rundt stuebordet til slutt.

Hadde 1 lys på sjokoladekaka og jentungen fikk et stykke som ho spiste med henda og søla mer med :p Også hang vi ballonger på døra og verandaen samt hang opp flagget :)

Vi var 17 stk. i en liten leilighet, men det var null stress. Fikk pressa oss sammen og hadde en koselig feiring :)

Vi hadde det enkelt på 1årsdagen til guttongen !! :-) vi stekte pølser , hadde 1 sjokolade kake og en bløtkake :-) etterpå satt jeg chips og sjokolade på bordet til gjestene . Ønsket meg ikke noe spesielt men han fikk endel klær , leker , bøker og penger ! Kjempe fin bursdag :-D hang ballonger å på utsia jeg skrev Lucas 1 år på ! Og hadde noen inne også som ungene lekte seg med :-P

Av alle andre enn nær familie, vil jeg ønske meg klær fra newbie serien til Kappahl :) De har så mye fint :love7

Back
Topp