Tips til å skjule graviditet

Gledesstråle

Flørter med forumet
Jeg er blitt invitert på så mye sosialt gjennom jobb de neste ukene. Ved alle anledninger er det alkohol og jeg føler alle kommer til å skjønne det om jeg ikke drikker. Det er snakk om å møtes på restaurant og utested, så kan ikke ha med egen alkoholfri drikke. Frister mest å si jeg ikke kan, men kjipt å gå glipp av sosiale ting også. Ved forrige graviditet latet jeg som at jeg drakk av et champagneglass, men jeg lurte visst ingen :angelic: Så hva er deres beste tips for å løse det?
 
Jeg er blitt invitert på så mye sosialt gjennom jobb de neste ukene. Ved alle anledninger er det alkohol og jeg føler alle kommer til å skjønne det om jeg ikke drikker. Det er snakk om å møtes på restaurant og utested, så kan ikke ha med egen alkoholfri drikke. Frister mest å si jeg ikke kan, men kjipt å gå glipp av sosiale ting også. Ved forrige graviditet latet jeg som at jeg drakk av et champagneglass, men jeg lurte visst ingen :angelic: Så hva er deres beste tips for å løse det?
At du ønsker og kjøre, eller at du ikke er helt i form til å drikke men ønsket og være med ut for det?!
 
Tror nok oppmerksomme kollegaer kommer til å ha sine antagelser uansett hvor godt du prøver å gjemme det, men tenker kanskje at de uansett forventer et søsken snart og at det ikke er et problem at de har sine antakelser? Du trenger jo ikke å si noen ting før du er klar, men syns ikke du skal stå over ting du vil gjøre i frykt for at folk skal finne det ut. Er så normalt å være gravid, og jeg er heller for å være mer åpen rundt dette eller ikke la seg holde tilbake fordi man er redd for at noen skal forstå det ❤️
 
* sniker *
Jeg var 4 uker på vei sist vi hadde en jobb sammenkomst, heldigvis så er det aldri forventninger om alkohol, men alle skjønte det for jeg ble så oppblåst av maten at jeg klarte ikke å lukke buksa :hilarious: :hilarious: Noen kommer nok til å skjønne eller anta uansett, men tviler på noen stiller deg til veggs med spørsmål og sånn:Heartred
Kos deg masse på de sosiale sammenkomstene, bare gå med komfortable klær, og si du skal opp tidlig eller noe hvis noen spør hvorfor du ikke drikker :)
 
Jeg er blitt invitert på så mye sosialt gjennom jobb de neste ukene. Ved alle anledninger er det alkohol og jeg føler alle kommer til å skjønne det om jeg ikke drikker. Det er snakk om å møtes på restaurant og utested, så kan ikke ha med egen alkoholfri drikke. Frister mest å si jeg ikke kan, men kjipt å gå glipp av sosiale ting også. Ved forrige graviditet latet jeg som at jeg drakk av et champagneglass, men jeg lurte visst ingen :angelic: Så hva er deres beste tips for å løse det?
Med min første reiste vi til et hotell på jobbsamling, da dro jeg tidlig til restauranten og avklarte med bartenderen/servitøren at jeg var gravid og ville skjule det så hun ordnet alkoholfrie drinker og vin til meg uten at noen merket det :)
 
Back
Topp