Tips til å fortelle til

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Samboer :D :P

Har ikke fortalt noe enda :P :eek::oops::rolleyes:

Lyst å gjøre litt gjøre det litt spesielt denne gangen :D

Legg en test på hodeputa og evt en babyting /bilde. Så når dere skal legge dere ser han det. Og så kan dere ha koselig babyprat på senga :D

Gutt 2005
Jente 2005
Gutt 2008

-Bonusbarna 2002&2006-

<3 <3 Spire Januar 2015 <3 <3

Pakke med body og en positiv test!! Var planen min å gjøre det sånn, men når eg satt dere den positive testen i hånden klarte eg ikke å vente med å fortelle det!! ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Fortalt det enda? :)

Gutt 2005
Jente 2005
Gutt 2008

-Bonusbarna 2002&2006-

Haha genialt!

Gutt 2005
Jente 2005
Gutt 2008

-Bonusbarna 2002&2006-

Sendte bildet av testen på melding på face (privat da :) ) Og så skrev jeg på et ark

:Heartbigred nr 4 kommer i januar, kanskje :D :P Morsomste jeg har sett på han :D

Hihi. Du fikk iallefall en reaksjon:) min spilte mobil spill og sa, så bra! Da jeg fortalte det. Hadde ikke tid til å se på testen en gang :p teiting

Januar 2015 <3

Hahaha... Fy søøøøren Skulle ha filleristet han assa :P

Litt sent siden du allerede har fortalt det , men slenger inn hva jeg gjorde likevel ;-) Jeg hadde kjøpt sokker på h&m som stod " I <3 dad" på og pakket det inn sammen med positiv test!:) det ble godt motatt :-D

Litt sent siden du allerede har fortalt det , men slenger inn hva jeg gjorde likevel ;-) Jeg hadde kjøpt sokker på h&m som stod " I <3 dad" på og pakket det inn sammen med positiv test!:) det ble godt motatt :-D

Så søtt da :)

Vi var jo aktive prøvere, så han visste jo at vi hadde masse tester liggende. Vi hadde testet hver dag i noen dager, og den morgenen streken dukket opp så spratt jeg inn på soverommet og sa "det er strek!" Han var heeelt i koma (klokken var 6/halv 7) og sa "strek? Åja". :P

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Sendt via BV-appen

Vi var jo aktive prøvere, så han visste jo at vi hadde masse tester liggende. Vi hadde testet hver dag i noen dager, og den morgenen streken dukket opp så spratt jeg inn på soverommet og sa "det er strek!" Han var heeelt i koma (klokken var 6/halv 7) og sa "strek? Åja". :p

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Sendt via BV-appen

Hahaha :D Da har noe noe å se frem til når riene starter :P (altså i januar :D :P )

Back
Topp