Tips til å få tidlig UL?

Martine Elida skrev:
Jeg er for at alle skal få tidlig UL gratis! med tanke på flertall og MA! så jeg utnytter meg av gratis UL for å være helt sikker på at alt er greit inni magen! når jeg betaler dyre dommer med skatt i året så kan jeg virkelig være litt sleip. istede for at det heller skal støtte UL for dem som skal ta abort! alle har sin side på en sak så ikke hakk på andre sin mening. på forhånd takk :)

Sign, sign og atter sign

Martine Elida skrev:
Jeg er for at alle skal få tidlig UL gratis! med tanke på flertall og MA! så jeg utnytter meg av gratis UL for å være helt sikker på at alt er greit inni magen! når jeg betaler dyre dommer med skatt i året så kan jeg virkelig være litt sleip. istede for at det heller skal støtte UL for dem som skal ta abort! alle har sin side på en sak så ikke hakk på andre sin mening. på forhånd takk :)

ENDELIG noen som skjønner det! :-)

Men jeg blir nok å bestille selv i morgen uansett, så jeg får rundt uke 8/9. og hvis legen mener jeg skal bli henvist til tidlig UL, så får jeg en ekstra rundt uke 12. Dette fordi vi skal å besøke mormoren til samboeren, så hadde det vært kjekt å gi henne et bilde av den lille (selv om man ser utrolig lite), så hun har noe å glede og holde seg i livet for. :-))

Back
Topp