Tips til «ammekjole» til begravelse

Endelig!!!

Flørter med forumet
Min kjære far gikk brått og uventet bort i går, og jeg sitter med en fem måneder gammel jente som kommer til å trenge å ammes både én og to ganger ila dagen for bisettelsen. Jeg vil gjerne ikle meg noe som både er behagelig mtp det varme været vi har for tiden og som er passe de for anledningen og som jeg føler også kler meg slik at jeg føler meg vel. Dette innebærer i utgangspunktet at alt annet enn en kjole, helst lang eller i hvert fall til knærene, utgår pga størrelsen min.

Det er ikke bare bare generelt å finne kjoler som er ammevennlige, og spesielt ikke penere kjoler, så jeg ville høre om noen kanskje har vært i samme situasjon der de har trengt ammevennlige klær i begravelse og har noen gode tips. Alt mottas med takk.
 
Min kjære far gikk brått og uventet bort i går, og jeg sitter med en fem måneder gammel jente som kommer til å trenge å ammes både én og to ganger ila dagen for bisettelsen. Jeg vil gjerne ikle meg noe som både er behagelig mtp det varme været vi har for tiden og som er passe de for anledningen og som jeg føler også kler meg slik at jeg føler meg vel. Dette innebærer i utgangspunktet at alt annet enn en kjole, helst lang eller i hvert fall til knærene, utgår pga størrelsen min.

Det er ikke bare bare generelt å finne kjoler som er ammevennlige, og spesielt ikke penere kjoler, så jeg ville høre om noen kanskje har vært i samme situasjon der de har trengt ammevennlige klær i begravelse og har noen gode tips. Alt mottas med takk.
Kondolerer så mye:Heartred Er så fryktelig tungt å miste noen så nære, enda tyngre når det skjer plutselig..

Jeg var i begravelse da jeg ammet eldste når han var 3 mnd, jeg brukte bare en pen svart bukse og en ammesinglet. Det sto mellom det, en svart mamma/ammekjole eller en annen kjole med omslag eller knapper så det hadde vært mulighet å komme til. Vet ikke hva du foretrekker av bukse og kjole, men de har litt forskjellig Zalando. Hvis du vil bruke bukse og synes det blir for hverdagslig med bare singlet, kan du ha en penere skjorte med knapper over.
Legger ved bilde av en bukse og en skjorte jeg synes er veldig behagelig, og legger ved en kjole jeg så på Zalando nå som kanskje kan funke.

Sender deg mange varme klemmer:Heartred:Heartred
 

Vedlegg

  • Screenshot_20220626-103540_Zalando.jpg
    Screenshot_20220626-103540_Zalando.jpg
    610,6 KB · Visninger: 11
  • Screenshot_20220626-103600_Zalando.jpg
    Screenshot_20220626-103600_Zalando.jpg
    351 KB · Visninger: 11
  • Screenshot_20220626-103701_Zalando.jpg
    Screenshot_20220626-103701_Zalando.jpg
    545,3 KB · Visninger: 11
Back
Topp