Tips tas i mot ...

babymirakel

Oktobermirakel, ønske om bitteliten <3
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Broren min på 22 ligger på sykehuset :'( noe tips til hva jeg kan kjøpe. Ikke mat ihvertfall :/ tenkte julebrus og en bamse fra min prinsesse med verdens beste onkel :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Hva liker en 22 åring? :p

Han har iphone :D

Jeg ville tatt med ipad/bærbar så han kunne brukt netflix. Kjøpt noe lesestoff, litt brud og smågodt :)

hvorfor ikke mat?
jeg har vært etpar ganger på sykehus og da er det å ha en banan eller to i skuffen samt kjeks og annet som står seg, veldig veldig greit. Spesielt de dagene de serverer ihjelkokt et-eller-annet-som-lukter-dødt til middag :P
forslag til ting som står seg:
-nudelkopper
-rett i koppen supper

eller må han faste? (da funker det vel ikke med julebrus heller?)

Synes bamsen var en bra og søt ide men og brus, lesestoff, snop/kjeks eller ideen om bærbar pc var og god :)

hvorfor ikke mat?
jeg har vært etpar ganger på sykehus og da er det å ha en banan eller to i skuffen samt kjeks og annet som står seg, veldig veldig greit. Spesielt de dagene de serverer ihjelkokt et-eller-annet-som-lukter-dødt til middag :P
forslag til ting som står seg:
-nudelkopper
-rett i koppen supper

eller må han faste? (da funker det vel ikke med julebrus heller?)
Magen hans tåler ingenting. Underernært :'( brus går bra sier legene. Bare ikke cola :)

Jeg er så redd for å miste han :'( spiseforstyrrelser er ikke noe å tøyse med. Legene sier at kroppen mangler all drivstoff og hjertet begynner å gi etter :(

Åhuff, så utrolig trist! :( :( håper det snur seg og går bra igjen.. Man må jo bevare håpet.

Jeg ville tatt med ipad/bærbar så han kunne brukt netflix. Kjøpt noe lesestoff, litt brud og smågodt :)

En brud er vel kjekt for en 22-åring ja. :p

Ellers er eg veldig enig i blad og Netflix. :) Blir ofte lange dager på sjukehus.

Jeg er så redd for å miste han :'( spiseforstyrrelser er ikke noe å tøyse med. Legene sier at kroppen mangler all drivstoff og hjertet begynner å gi etter :(

Å herregud! Stakkars han. Og så forferdelig for deg!! Kanskje han ikke trenger ting, men heller deg, søstra si. En klem, en skulder å gråte på. Deg å snakke med. Noen ganger er det å gi seg selv den aller beste gaven.
Lykke til til dere alle :)

Stakkars han men og dere som er pårørende, dette var trist men håper virkelig at han blir bra igjen :)

Åhuff, så utrolig trist! :( :( håper det snur seg og går bra igjen.. Man må jo bevare håpet.
Ja <3 gir aldri opp før håpet er ute :) han har mye å kjempe for også !

Å herregud! Stakkars han. Og så forferdelig for deg!! Kanskje han ikke trenger ting, men heller deg, søstra si. En klem, en skulder å gråte på. Deg å snakke med. Noen ganger er det å gi seg selv den aller beste gaven.
Lykke til til dere alle :)
Fikk helt sjokk jeg :( han ville ha meg og prinsessen min der idag <3 tusen takk ! Trenger det virkelig :/

Stakkars han men og dere som er pårørende, dette var trist men håper virkelig at han blir bra igjen :)
Takk for det <3 han er jo så ung :(

Så forferdelig grusomt. Men han er ung, så krysser fingrene for at kroppen hans tar en snuoperasjon og kjemper på :) Jeg har en bror på 23, tror han ville likt alt med film og data, el.hva med noe han kan se fram til etter sykehuset..en konsertbill.el.no?
Sender mange go'bedrings tanker, og varme tanker til dere alle :)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Back
Topp