Tips rundt ammeslutt

En tråd i 'Amming og ernæring' startet av LilleSpire3, 26 Jun 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Veivalsa Forumet er livet Marshmallows2021 Himmelbarn Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Godt og informativt svar :)
    Og det spiller helt sikkert inn hvor mange ganger det er per natt, hvor lenge amme økten er og hvor flinke foreldre er til å pusse tennene om morgenen, ja.
    Har aldri hørt om noen småbarn som må trekke tenner, men jeg kjenner jo ikke så mange småbarn at det kan sammenlignes med en tannlege som er spesielt på området :p :hilarious:

2. SoriaMoira Elsker forumet

Naturlig ammeslutt skjer mellom 2 og 7 år. Vi er laget for å die døgnet rundt, så jeg skulle likt å se den forskningen som går imot dette. ;)

3. HåpeSpire Elsker forumet Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

Trådstarter her. Hvis noen skulle finne på å lure på hvordan dette gikk, så slutta jeg å amme han like etter jeg laget denne tråden. Det har gått kjempebra :D Begynte å tilby flaske med vann når han våknet. Han gråt ikke en eneste gang og valgte heller vannflaske over pupp selv om jeg tilbydde han begge deler for å la han styre det selv. To dager etter at jeg sluttet helt å amme på natta, begynte han å sove gjennom og har gjort det siden! :happy: Melka mi forsvant fort, og jeg merket ingenting til brystspreng eller noe slikt. SÅ godt å være ferdig med ammingen!!!!!!

• Liker Liker x 2
  4. Spinam Glad i forumet Julegavene 2019

Hørtes deilig ut! Gleder meg til vi kommer dit :rolleyes:

• Optimistisk Optimistisk x 1

Del denne siden