Tips på barnevogn

Har Britax Smile 3 etter første, og vi kommer nok til å bruke den til neste også :) Vår første elsker vogna og vi er også fornøyd egentlig - er litt småting som kunne vært bedre men når mini elsker vogna har vi ikke sett verdien i å bytte vogn!

Bugaboo fox, uten tvil :) Beste vognen som finnes! God plass i bagdel, ergonomisk sportsdel, tar liten plass inne og i bil, svingbare hjul som kan låses, veier kun 9,9kg, enkel å legge sammen alene, og ikke minst den fineste vognen å se på :)
Sniker, hvordan opplever du denne vognen på grusveg? Tenker da fast grus ikke steiner om du skjønner. Vurderer veldig sterkt fox 3

Fant en fin, brukt bugaboo donkey duo til god pris nå- men det er vel galskap å kjøpe den nå, i uke 6+5 liksom :hilarious:

Støtter Emmaljunga Edge Duo, litt stor, men stødig og god vogn!

Vi kjøpte vogn nesten så tidlig sist, var tilbud så hvorfor ikke!
Ja, var og så på den nå. Fin, men likte ikke fargen helt, så har litt is i magen. Drømmer om en i samme farge som foxen vi har, blue melange. Er så nydelig!

Ja, var og så på den nå. Fin, men likte ikke fargen helt, så har litt is i magen. Drømmer om en i samme farge som foxen vi har, blue melange. Er så nydelig!
Okei :) vi har en nydelig dyp grønn farge, den likte vi så godt. Så kjøpte den megatidlig i graviditeten, for var siste modellen, den gangen.

Vi har emmaljunga nxt 90 og er veldig fornøyd. Fire hjul- svingbare men kan låses. Bor i Nord-Norge og da det er mye snø er denne mye lettere å manøvrere enn for eksempel Britax eller Stokke Trails. Lett å slå sammen og mulighet til å sette opp ryggen noe i bagdelen. Genialt da babyen er fem/seks mnd- nysgjerrig, men for liten til sportsdelen. Det eneste negative er at solskjermen i bagdelen er litt liten, men stor og god i sportsdelen.

Barnefar har tatt vare på emmaljunga vogna fra bonusjenta mi va lita, så blir nok å bruke den da den er så å si ubrukt og seg helt ny ut:) ellers kunne jeg tenke meg en «liten og lett» vogn som kan brukes inn og ut av bil for div ærender.. føler emmaljunga er stor å tung å løfte inn og ut

Jeg hadde for øvrig simo vogn til mine 2 barn, elsket den og hadde LETT kjøpt en ny hvis de fortsatt fantes..

Simo finnes jo forsåvidt enda. De ble kjøpt opp og bytta navn til Nordic Crown.
Jeg har aldri likt sånne gammeldagse vogner. Jeg synes de er grusomt tunge og store. Folk sier de at de ønsker de på grunn av liggelengde for eksempel, med TFK er for eksempel mye lenger og lun, og god.
Britax go har mye samme demping/vugging, er nesten like lang i ryggen som TFK, over meteren.

Anbefaler virkelig bugaboo fox :) prøvde noen ulike før jeg landa på den hos førstefødte. Har vært veldig fornøyd så den skal brukes til nr 2 også.
Jeg hadde bilstoladapter, og har brukt det mye, både inne på butikken, i svømmehallen, på besøk etc. Finner mange brukte og billige adaptere på finn.noxsmile9

For de som bor i Oslo området. Baby shop i Ullevålsveien skal legges ned, så det er rabatter på hele butikken. Mye vogner der :)

Back
Topp