Tips om salg på babyutstyr

Fladen20

Flørter med forumet
Fått med dere tre produkter til 30% på alle BabyShop butikker (ikke nettbutikk)?
Gjelder fom onsdag til lørdag 25 april 2015. (Beklager at jeg ikke har lagt denne ut før)
http://www.babyshop.no/trettiaar
:happy093

Handla meg tripp trapp stol og new born sete, pluss en pakke med oppbevaringsbokser til melk osv fra avent :-)

Handlet meg BabyBjørn vippestol, speil til bilsete og lekekurv fra 3 sprout

Er så typisk at disse tilbudene kommer når man har handlet alt....:mad: Og skal banne for at til uka kommer jeg på noe jeg burde ha kjøpt til 30%...

Er så typisk at disse tilbudene kommer når man har handlet alt....:mad: Og skal banne for at til uka kommer jeg på noe jeg burde ha kjøpt til 30%...
Haha samme her! Kjøpte tripptrapp stolen og newborn setet for bare 2-3 uker siden, så kommer tilbudet nå.. :P Såå typisk!

Man kan alltid ha litt ekstra (f.eks mer klær) :p

Apotek1 har nå 30% på babyprodukter på nett.

Apotek1 har nå 30% på babyprodukter på nett.
Var i Sverige idag, og der er det jo litt å spare på enkelte produkter. På apoteket der kjøpte jeg Inotyl salve til 63 svenske kr. Den koster vel ca 140 i Norge. Samt litt annet billig babystasj. Og så kjøpte jeg nytt babynest (allergivennlig) på babybutikken der til 499 svenske kroner. Her tar de vel drøyt 1000 for sleepyhead.
Ganske fornøyd med utbyttet. Ble også en del grillmat / frysevarer og litt prosecco som skal nytes til sommeren :)

Var i Sverige idag, og der er det jo litt å spare på enkelte produkter. På apoteket der kjøpte jeg Inotyl salve til 63 svenske kr. Den koster vel ca 140 i Norge. Samt litt annet billig babystasj. Og så kjøpte jeg nytt babynest (allergivennlig) på babybutikken der til 499 svenske kroner. Her tar de vel drøyt 1000 for sleepyhead.
Ganske fornøyd med utbyttet. Ble også en del grillmat / frysevarer og litt prosecco som skal nytes til sommeren :)

Hadde man bare ikke vært stuck på Vestlandet så ;)

De sleepyheadene er kjempedyre, og så vokser de små så fort ut av de. Det er en av grunnene til at jeg kjøpte av ei som syr. Billigere og bedre :)

Ja, det er bedre, men jeg ble så usikker på hva de som syr putter inn som fyll i nestene sine. Det varierer veldig, og jeg begynte å søke litt rundt. Det tok tid, så dermed fikk jeg aldri bestemt meg. Da ble det denne fra butikk til 499 istedet.
Er jo ikke alle materialer som er like bra mtp allergi, krybbedød etc. Huff, vil ikke virke hysterisk. For det er jeg ikke. Men har hatt en slik tragedie i nær vennekrets. Så da jeg kom over dette i babybutikken i Sverige, så ble det det. :) Det kan åpnes i bunn /enden og varer således litt lenger.

Da jeg fikk barn for fem år siden, hadde ingen i barselgruppa babynest. Jeg hadde ikke en gang hørt om det. Så egentlig hadde vi sikkert klart oss uten nå. Men er veldig kjekt ved samsoving og i vogna. Husker jeg rullet helseteppe eller ullteppe for å støtte der sist. Babyen jeg fikk i 2010 veide bare 2650, så vi hadde baby lenge. Hun lå i dypvogn lenge også, så hun kunne nok fint å brukt babynest i seks-syv mnd hvis vi hadde hatt det den gang. Mens jeg har venninner som hadde dobbelt så store bebiser og fort vokste ut av både dypvogn/bag og poser.

Ja det er det, sleepyhead kan ikke åpnes nederst, og til at det koster 1000kr + så syns jeg det ble dyrt. Vårt er sydd i økologisk bomull, og er fylt med fiberfyll og vatt. Det er vasket både før og etter, så må jo bare anta at de hun syr er like bra som de man får kjøpt i butikk :)

Ja det er det, sleepyhead kan ikke åpnes nederst, og til at det koster 1000kr + så syns jeg det ble dyrt. Vårt er sydd i økologisk bomull, og er fylt med fiberfyll og vatt. Det er vasket både før og etter, så må jo bare anta at de hun syr er like bra som de man får kjøpt i butikk :)
Ja, det høres jo veldig bra ut! Det jeg kjøpte er økologisk bomull og fiber+dun. Jeg skal bruke soveskinn nede i det. Blir bra :)

Ryddesalg og 60% på utvalgte varer på babybanden.no :)

Back
Topp