Ja, det er bedre, men jeg ble så usikker på hva de som syr putter inn som fyll i nestene sine. Det varierer veldig, og jeg begynte å søke litt rundt. Det tok tid, så dermed fikk jeg aldri bestemt meg. Da ble det denne fra butikk til 499 istedet.
Er jo ikke alle materialer som er like bra mtp allergi, krybbedød etc. Huff, vil ikke virke hysterisk. For det er jeg ikke. Men har hatt en slik tragedie i nær vennekrets. Så da jeg kom over dette i babybutikken i Sverige, så ble det det.
Det kan åpnes i bunn /enden og varer således litt lenger.
Da jeg fikk barn for fem år siden, hadde ingen i barselgruppa babynest. Jeg hadde ikke en gang hørt om det. Så egentlig hadde vi sikkert klart oss uten nå. Men er veldig kjekt ved samsoving og i vogna. Husker jeg rullet helseteppe eller ullteppe for å støtte der sist. Babyen jeg fikk i 2010 veide bare 2650, så vi hadde baby lenge. Hun lå i dypvogn lenge også, så hun kunne nok fint å brukt babynest i seks-syv mnd hvis vi hadde hatt det den gang. Mens jeg har venninner som hadde dobbelt så store bebiser og fort vokste ut av både dypvogn/bag og poser.