Tips om nettbutikker for billigere Emmaljunga-vogn?

Blabla123

Andre møte med forumet
Jeg hører folk har spart store penger på kjøp av Simo osv. på forskjellige utenlandske og norske nettbutikker, men jeg finner ikke Emmaljunga på noen av disse :(

Har noen her kjøpt City cross billig et sted? Hvilken vanlig butikk er evt. billigst?

 
Jeg har kjøpt cuty crossen på biteringen.no. Eller jeg har kjøpt den i butikken i bergen, men de sender den rundt om i landet og. Totalt med city bag, fottrekk og stellebag i samme farger, regntrekk og myggnetting ti begge delen har jeg betalt 9035,- Vet ikke om det er mulig få den mye billigere i norge, men vet den er litt billigere i sverige..
 
Jeg fikk høre på babyshop at salgs-butikkene fikk ikke lov til å gi avslag/prosent på Emmaljunga. Ihvertfall ikke på Mondial Duo, men vil tro det er sånn på resten av de vognene også?! Vi spurte om en god pris da damen i kassen sa at de fikk ikke gi 5% engang :-( Men vi vurderer å dra over til Sverige for å kjøpe, ser man kan spare litt på det :-)
 
Tror ikke man får lov til å selge emmaljunga vognene over nett, må visst hentes i butikken.
Står iallefall det på flere nettbutikker jeg har vært innom. Men skal man en tur innom Sverige kan det være litt penger å spare, tror denne butikken ligger i Karlstad, men prisene er vel ganske like de fleste plasser..

http://www.kopbarnvagn.se/sv/artiklar/emmaljunga-vagnar-tillbehor/index.html
 
Prisene på emmaljunga er så og si de samme over hele landet, så skal man spare litt penger bør man kjøpe i sverige!

Har også lest at de ikke kan sendes som pakke, så hvis du kjøper via nettbutikk må du fysisk møte opp og hente den!
 
Emmaljunga er "vrange". De nekter sine utsalgssteder å sende vogner, og de gir heller ikke muligheter til salg. 

kjopbarnvagnen. no (?) har butikk/utlevering i karlstad og i oslo om jeg ikke bommer veldig, og må hentes som sagt.

Ellerså er det beste å kjøpe i sverige. Vi har bestilt CC nå, og det kom på 7900 SEK, det er ink sportsdel, bag, stelle veske, regntrekk og trur myggnetting. 

Det er forøvrig kun katties (se på face el katties.se eks) som selger emmaljunga i nærheten av grensen.  
Jeg har googlet i flere mnd for å finne vognen billigst, men ingen er billigere enn katties, iallflal for meg som har mulighet til å svippe en tur til sverige.


 
*sniker fra juli med termin 1.juli*

hvis du har anledning til å dra på kattis babyshop i strømstad i sverige så kjøpte vi vår city cross der til rundt 4500 i fjor, det var vel og merke uten bag, fordi vi bare trengte sportsdelen den gang.
Ikke noe ekstra stæsj som stellebag o.l. men regntrekk og myggnetting følger med.
Det ligger en drøss av city-bagger til salgs på finn.no til rundt 1000,- og de rekker jo tross alt ikke å bli slitt, så kort som de er i bruk. Ellers tror jeg full pakke med bag koster rundt 8000 på kattis :)
 
Forhandlere har ikke lov til å gi rabatt på emmeljunga, da kan de risikere å miste leverandøren. Alle må altså følge de veiledende prisene. Emmaljunga selges heller ikke over nett. Skal du ha en rimeligere emmaljunga vogn må du enten finne et butikk i norge som har en utgått modell på lager, det får du opp til 20% på, eller reise til sverige. Evt. kjøpe brukt, mange som selger disse vognene og de fleste er pent brukt.
 
Tror ikke man får lov til å selge emmaljunga vognene over nett, må visst hentes i butikken.
Står iallefall det på flere nettbutikker jeg har vært innom. Men skal man en tur innom Sverige kan det være litt penger å spare, tror denne butikken ligger i Karlstad, men prisene er vel ganske like de fleste plasser..

http://www.kopbarnvagn.se/sv/artiklar/emmaljunga-vagnar-tillbehor/index.html

det har je hørt oxo, at de kun selges(må hentes) over disk.
Vi kjøpte vår i sverige å sparte masse,men de sender heller ikke sa dom
 
Billigere i swe.. Kattys f.eks! Dk er ikke billig...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp