tips om gardiner?

mayamy

Gift med forumet
Noen som har noen bra tips om hvor de selger fine gardiner til barnerom. Har fløyet rundt og lett noen dager nå.. og finner ingen som passer. Rommet er blått og hvitt.. så trodde det skulle bli enkelt men..

gode tips taes imot..

må de være fredigsydde eller bare stoffet????

syns det var dårlig utvalg i ferdigsydde til gutt iallefall... men mye fint i metervare!!

ellers kan du jo ta noe helt nøytralt.. dvs ikke barnegardiner, men heller pynte litt ellers i med "barnslige" ting. evt henge opp småbamser etc i gardinene[;)]

ORIGINAL: Tone1

Har du vært på jysk?

jysk har jeg ikke tenkt på faktisk... takk

må ikke være ferdigsydd..men hadde foretrukket det..hehe. Men finner jeg noe jeg liker i metervare..så tar jeg det.

Takk for godt tips pupple.. jeg kan jo pynte med småting ja.. har jeg ikke tenkt på..[:D]

Hmm....
Åhleèns kanskje..., Bohus og skeidar har de tro?? 
Jeg liker så godt MariMekko jeg da...men kanskje du ikke syns det passer med de blomstene på et gutterom....??

Har ikke sett etter sånne ting enda jeg...mangler huset enda[:)]

ORIGINAL: mayamy

må ikke være ferdigsydd..men hadde foretrukket det..hehe. Men finner jeg noe jeg liker i metervare..så tar jeg det.

Takk for godt tips pupple.. jeg kan jo pynte med småting ja.. har jeg ikke tenkt på..[:D]

det enkle er mange ganger det beste[;)] 
kan fort bli mye dill på et barnerom.. tenk alle lekene etterhvert (jeg har en på snart 1 1/2 og syns det begynner å bli mye allerede[8D])
som Oktober07 pynte selv med bokstaver osv.. og da kommer jeg på strykermerker!!!!!!!!!! du kan og kjøpe "stryke-ark" i hobby-butikker + binders osv, og printe ut motiver du finner og liker..
Hvis ikke du skal bruke rommet på en stund har du god tid og.. men er jo gøy å ha klart uansett..

jeg blir imponert over kreativiteten her inne [:D].. har nok lett for og bli for ensporet jeg..hihi..

Takk for masse bra tips.. skal nok klare og få til noe nå ja...

Hihi, der var det mange kule [:D]

Back
Topp