Tips om babycall

viggi

Andre møte med forumet
har lest tester opp å ned... det står ulikt i alle, å i alle forum. hva er bra å hva er ikke bra? jeg skal ikke ha med video, det er alt jeg vet. trenger hjelp....

Doro BM50!!! hehe

Vår gamle gikk i stykker da snuppa var 4 mnd, så vi måtte ha ny.
Prøvde særiøst alle på markedet og den var den eneste vi kunne stole 100% på, hørte lyden klar og fin, godt volum, exellent rekkevidde og stablitet.
Minsten får den samme her- uten tvil

Kan faktisk skru opp sensitiviteten så jeg hører at jentungen puster.
Full kontroll med andre ord :)
Ingenting negativt å si om den iallefall.
Fåes billigst hos Claes Ohlsson

philips avent, den som koster rundt 1499... den er vi kjempefornøyd med..

- helt klar og fin lyd i den... kan også skru opp sensitivitet og lyd slik at vi hører at jenta vår puster..
- og det har aldri slått andre ting innpå den (f.eks babycaller fra nabolaget, osv..)
- det er 5 godnattmelodier på den
- man kan snakke fra foreldreenheten til babyenheten på den hvis man trykker inn en knapp
- man kan ha på alarm som piper når det blir for kaldt/varmt der ungen ligger.. (minimum og maksimumstemperatur kan stilles på til så mange grader du ønsker.. + du kan også skru av alarmen så den ikke piper..)
- temperaturen der babyen ligger viser i displayet på foreldreenheten

kommer helt ann på hvor du bor:) bor på landet og hadde avent til snuppa og den var super,men var hos ei venninne i byen og hadde med babycallen da vi satt ute og snuppa sov inne og tok inn soverommet til noen borti gata som hadde samme merke(flaut) pluss at bateriet er elendig om du skal ha den på vogna ute på dagen når det er kaldt...vi byttet til super nova og den funka bra,skal bruke den nå også...den har mange kanaler med og uten video,rom temp hos barnet osv osv

nå er den på salg, på babyshoppen. 500 kr avslag. tror de skulle ha 499 for den.

Eg har kjøpt Supernova Babycall, den kan ein stille inn følsomhet, kanalet( den varsler og dersom det er nokon som velger samme kanal som deg) den seier og fra dersom det ikkje er kontakt mellom enhetene og dersom den eine er tom for batteri.

Har ver i kontakt med denne før og er veldig fornøyd

Doro er på tilbud på babyshop nå! Jeg kjøpte avent sin siden den var best i test, da. 1100 kroner på mpx.no, da hentet jeg den selv. Ellers kommer frakt i tillegg. Er veldig fornøyd med den hittil. Har prøvd den på sønnen vår, og kan skru opp sensitiviteten så vi hører han puste.

Vi har supernova fra nummer en og skal bruke denne til nummer 2 også.. Veldig fornøyd med denne, har minimal stråling sånn at den kan ligge ute i vogna og den tåler at det er kaldt... Liten og nett og lett å ta med seg... Koster litt men har som sagt aldri angret på dette kjøpet..

hadde visst allerede svart

Vi har testvinner fra avent (uten kamera) og har vært veldig fornøyde med den! Før hadde vi en billigere babycall fra Clas Ohlson (tror det var en lilla topcom til ca 500), og den funket, men jeg vil ikke anbefale den. Vanskelig å få til når vi var hos andre og støyet veldig mye. 

Vi har bestilt den philips avent som kom best i test på tv2hjelper deg sist gang. Bestilte på flust.no, og der koster den 1095.. :) Så får vi håpe vi  blir fornøyd med den!

Vi kjøpte doro bm50 på salg på babyshop til 499,- og den virker veldig bra! Stråling skal visstnok være ubetydelig fra de fleste babycaller mener min mann, som er radiograf...

Back
Topp