Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte det var kjekt med en tråd der vi kan legge inn tips og triks om amming!
Også hva slags bh, innlegg og klær som er gode og praktiske![]()
Det tror jeg er veldig individuelt. Mange som ikke burde pumpe for mye også, så man må nok føle seg litt fram. Men man skal jo ikke gå rundt med enormt spreng, nei.Pomp så fort melkeproduksjon begynner, mellom barnets måltider. Det gjore ikke jeg, mistet melka på ene siden pga ekstrem spreng
Det er nok det ja, jeg fikk ekstrem spreng hver 3 time. Måtte pumpe litt for å ikke få betennelse. Slik att det ble mykt igjen, ikke steinhardt..Det tror jeg er veldig individuelt. Mange som ikke burde pumpe for mye også, så man må nok føle seg litt fram. Men man skal jo ikke gå rundt med enormt spreng, nei.
Spile bh når ein ammer er etter min erfaring ikkje behagelig og kan lett føre til tette kanaler/betennelse. Men kan være det funker fint for andre, men ville hatt uten spiler tilgjengeligJeg har ikke så mye peiling på bher osv., men har aldri følt meg komfortabel med bh uten spile. Jeg fant denne siden istad, og tenkte jeg skulle bestille et par og teste!http://glammom.no/no/amme-bher/
Noen som kjenner til denne siden?![]()
Jeg var som deg ang spiler, men de spilene er ekstremt ubehagelige når man ammer og må brette opp ned hele tiden. Jeg måtte gå for sømløst til slutt. Anbefaler boob sine eller liknende, men jeg anbefaler også å vente med å kjøpe til mye nærmere fødsel. Før fødsel hadde jeg gått fra B til D, og gikk opp enda en str. da melken kom. De sømløse kan kjøpes nå, for de former seg etter kroppenJeg har ikke så mye peiling på bher osv., men har aldri følt meg komfortabel med bh uten spile. Jeg fant denne siden istad, og tenkte jeg skulle bestille et par og teste!http://glammom.no/no/amme-bher/
Noen som kjenner til denne siden?![]()
Spile bh når ein ammer er etter min erfaring ikkje behagelig og kan lett føre til tette kanaler/betennelse. Men kan være det funker fint for andre, men ville hatt uten spiler tilgjengelig![]()
Mitt tips er begynn å smøre med lanolin med ein gang, ikkje vent til det eventuelt (mest sansynlig) blir sårt.