Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vippestolen vår hadde full liggestilling, med vibrasjon og bevegelse så det var ikke for å sitte unødvendig, men greit for mor og barn når vugging i armene ble for tungt. Den var veldig beroligende og anbefales spesielt til barn med kolikk. Han kunne sitte der og få mer oversikt når vi spiste middag istedenfor et newborn seat ved bordet som ikke var like behagelig.Elsker Stokke sleepi senga, den er så genial. Trillet den rundt hele huset med førstemann. Stua, kjøkkenet, badet når jeg skulle dusje eller på do. Anbefales på det varmeste♡
Ellers hadde vi «vippestol» fra 4moms, mamaroo den var fantastisk.
Stokke newborn seat til tripp tappen ble aldri brukt, men tenker kanskje det blir mer nå som vi alle sitter med bordet og spise middag sammen, men er fortsatt litt i tvil.
Vi hadde heller ikke bruk for babycall da barnet sov i samme etasje som oss og vi alltid kunne se og høre vogna.
Fikk aldri brukt babynest, var mer i veien en i bruk.
Når han begynte å krype/gå var lekegrind veldig praktisk, hjalp også på gåinga da han løftet seg opp etter stengene
Det jeg kom på nå i hvert fall. Mine erfaringen så kanskje andre har bruk for, likte tingene vi ikke gjorde.

Man bruker jo ikke lekegrind som går i høyden på det høyeste nivået når babyen begynner å krabbe eller reise seg. Man bruker den stort sett fra nyfødt til de skal øve på å ligge på magen. Sparer ryggen til foreldrene og babyen slipper å ligge der det er gulvkaldtVippestolen vår hadde full liggestilling, med vibrasjon og bevegelse så det var ikke for å sitte unødvendig, men greit for mor og barn når vugging i armene ble for tungt. Den var veldig beroligende og anbefales spesielt til barn med kolikk. Han kunne sitte der og få mer oversikt når vi spiste middag istedenfor et newborn seat ved bordet som ikke var like behagelig.
Lekegrinden vår kan utvides og brukes lukket eller åpen, når han krabbet eller gikk åpnet vi den men fikk sperret av områder vi ikke ville han skulle på, som feks. kjøkken. Ville ikke hatt de som går i høyden da faren er at barnet røyser seg og tipper over kanten.
Stokke sengen ser jeg på som en investering og en av de bedre. Sengen kan utvides og etterhvert åpnes og derfor brukes i flere år. Når den er større kan du velge om du vil ta av hjulene eller beholde de på, da har du fortsatt trillemulighet.