Tips og inspirasjon til barnedåp/navnefest:)

Tenkte også på å lage slike bordkort:) men tenkte jeg skulle lage bordkort/takkekort hva syntes dere om det?:)

Her er en annen link til mal, her ligger også ferdiglaget så er bare å fylle ut:)
http://spesiellinor.blogspot.no/2013/05/mal-til-melkekartong-bordkort-til-dap.html?m=1

❤To prinsesser❤
2007❤2013
Det ser ut som det er samme fargene og fasongen som går igjen på alle dåpsbordkortene på nettet:p De er superfine og kan brukes som mer enn bare bordkort:) Sikkert super fine som takkekort også og ikke minst originalt;) Synes du skal gå for det jeg;)

ImageUploadedByBV Forum1376482619.285112.jpg
Tror jeg skal lage slike blomsterdekorasjoner eller kanskje motsatt;) Hortensia med hvite roser:) Hva synes dere?:)

Det ser ut som det er samme fargene og fasongen som går igjen på alle dåpsbordkortene på nettet:p De er superfine og kan brukes som mer enn bare bordkort:) Sikkert super fine som takkekort også og ikke minst originalt;) Synes du skal gå for det jeg;)
Tror jeg blir å gjør det:) altså at på bordkortene vil det stå takk for gaven å alt det der:)

❤To prinsesser❤
2007❤2013

Tror jeg blir å gjør det:) altså at på bordkortene vil det stå takk for gaven å alt det der:)

❤To prinsesser❤
2007❤2013
Høres kjempe smart ut:) Hadde det ikke vært for at jeg er ferdig med 40 av 52 skulle jeg gjort det selv. For det var et utrolig godt tips:)

Veldig fin:) lager du selv?:)

❤To prinsesser❤
2007❤2013
Tenkte jeg skulle prøve meg på en i dag og se om jeg får det til:) Hvis ikke blir det til at jeg bestiller fra Floriss:) Var og snakket med de i dag og de kan gjøre det hvis jeg ikke får det til;)

Tenkte jeg skulle prøve meg på en i dag og se om jeg får det til:) Hvis ikke blir det til at jeg bestiller fra Floriss:) Var og snakket med de i dag og de kan gjøre det hvis jeg ikke får det til;)
Så flink du er:) her tror jeg ikke det blir noe blomsteroppsett, er ikke sikker... Hekler duker å lyslykter som bordpynt også tenkte jeg å bestille noe perlepynt greier fra ebay:)

LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤

Så flink du er:) her tror jeg ikke det blir noe blomsteroppsett, er ikke sikker... Hekler duker å lyslykter som bordpynt også tenkte jeg å bestille noe perlepynt greier fra ebay:)

LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤
Så flink du er da:) Skulle ønske jeg var flink til å hekle. Har liksom aldri fått det til skikkelig!

Her er noe av pynten jeg har kjøp til bordet og pakkebordet:

Håper disse speilfatene kommer i posten i morgen:)
ImageUploadedByBV Forum1376510599.166240.jpg

Har kjøpt hele navnet hans som vi skal ha på pakkebordet under kvistene som jeg skal henge bilder av han på:
ImageUploadedByBV Forum1376510663.364193.jpg

Denne søte bjørnen kjøpte jeg på gaver og glass. Skal stå på speilfatet sammen med lys og en hvit rose som skal ligge på fatet.
ImageUploadedByBV Forum1376510819.116771.jpg

Også en blå "løper"
ImageUploadedByBV Forum1376510868.634865.jpg

Gleder meg til å begynne å pynte:)

Ser ut som du har nok å gjøre selv:)

❤To prinsesser❤
2007❤2013
Nå er det bare 5 bordkort igjen:D Skal bake sukkerbunden og sjokoladekaken i helga og fryse ned. Blir enklere å dele, fylle og pynte de på lørdag kveld, når de er litt fryst:D
Så det gjenstår ikke så mye egentlig;)
Har du heklet noe av det du skal ha på bordet? Venter så spent på et bilde;)

Back
Topp