Tips mottas med takk

CS14

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Mot treg mage...
Jeg har kjøpt sviskemos og fløte men har ikke fått meg til å prøve enda, jeg liker ikke svisker... :p
Noen andre tips?

Et par esker med Lakryl sukkerfi lakris :p
På apoteket får du en del forskjellige midler :) Lykke til ;)

Laktulose, kjøpes på apotek. :-)

*Taster på app på mobilen*

Grovt brød,drikk masse vann, linfrø eller laktulose :)
Å gjerne gå litt i trappe, eller en liten tur ut en gang om dagen :)

Har spist litt sviskemos med fløte nå, så venter i spenning :p
Tusen takk for tips og råd, skal prøves ut dersom det ikke skjer noe iløpet av kvelden /natten.. :)

Veldig modna banan! Har hørt at om du knuser linfrøene så har di bedre effekt

Linfrø, vann, vann og atter vann. Laktulose. Små måltider, en kopp kaffe osv. Lykke til !

Frokostblandinga All-Bran hjelper :)

Jeg begynte å drikke et glass eplejuice til frokost hverdag etter forrige graviditet. Og må si t det hjelper meg bra. Samt masse vann. Er ikke helt fan av svisker selv..

Under mitt forrige svangerskap var jeg veldig treg i magen. Fikk tips av jordmor om å drikke 1/2 l lunket vann når jeg våknet og havregrøt 30min senere. Det funket veldig bra. Havregryn med linfrø som får ligge litt i melk før du spiser det, funker også bra! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tusen takk for alle tips og råd! :) kjennes ut som jeg blir å bruke mange av tipsene fremover.. :/

mmmmh! nå fikk jeg skikkelig lyst på sviskekompott! syns det er godt jeg! :p

Åh, jeg måtte presse det i meg, og klarte ikke særlig mye.. :p men kjøpte sviskemos i barneglass da, mulig det er bedre med noe annet..

hjemmelaget sviskekompott som er litt lunken med h-melk og sukker! mmmhmmmm! (følte meg litt gammeldags akkurat nå men... hihi)

Back
Topp