Tips mottas med takk!

Astra

Elsker forumet
Emilie vill IKKE sove på dagen, å hvis hun sovner så er det MAX 15-20 minutt.
Noen tips?? Det nytter ikke å trille vogn, legge henne i senga, kjøre bil eller
bære henne. Hun er kul umulig å ha med å gjøre.. Drit sur å suttrete!!  

D samme sleit jeg med en liten periode..[&o] Prøvde oxo alt.. Men fant ut at d eneste som hjalp var at når hun var mett og ferdig rapet, så måtte jeg legge meg ned på sofaen med henne på brystet, og "late" som jeg sov..Da først sovnet hun..
Hjelper ikke om du er stressa og utålmodig, for de merker d på deg om du er d...

Ja det der er slitsomt...Kansje hun er kommet inn i en ond sirkel og finner ikke roen... Malin var slik en liten periode sov bare bittelitt av gangen og var sutrete.. Det var helst i en periode hun bare besjet ca hver 3-5 dag, tror hun var utilpass med det.. Hun sover masse på dagen nå, men hyyyler når vi legger henne for kvelden..[:o][:'(] huff hvet ikke hva råd å gi deg, trilletur pleier å funke for meg..

Takk for gode tips!! Å gode klemmer.. [:)]
Tror rett å slett at hun lager sin egen rytme, som er sånn..
Hun er jo kjempe trøtt på kvelden da, men det får så være!

ORIGINAL: Ju9ta

D samme sleit jeg med en liten periode..[&o] Prøvde oxo alt.. Men fant ut at d eneste som hjalp var at når hun var mett og ferdig rapet, så måtte jeg legge meg ned på sofaen med henne på brystet, og "late" som jeg sov..Da først sovnet hun..
Hjelper ikke om du er stressa og utålmodig, for de merker d på deg om du er d...

Sånn er det her og. Jeg må legge meg sammen med han. Nå sovnet han etter en stund med hånden min oppå drystet hans. Så holdt han rundt min hånd igjen...

Back
Topp