Tips mot uren hud?

Superduper89

Betatt av forumet
Hei, jenter! Jeg sliter sånn med kviser for tiden. Fødte en gutt i mai i fjor og hadde ingen kviser under svangerskapet eller mens jeg ammet. Denne gangen kom det allerede i uke 3... Kjenner at jeg holder på å bli sprø. Blir veldig glad om noen har noen råd eller tips...
 
Hei, jeg har fått noe som heter Basiron som visstnok skal hjelpe. Tror det hjelper litt, men kan få litt tørr hud om du bruker det hver dag. Tror det kan kjøpes reseptfritt, men du kan jo evt. høre med legen din.
Synes også det er litt verre dette svangerskapet. Har bare gutter fra før.
 
Hei. Jeg har det samme problemet, fått uren hud øverst på ryggen og brystet. Utrolig irriterende spurte legen min om det var noe jeg kunne bruke, men hun anbefalte bare mild såpe og vann og at det får over etterhvert. Hun sjekket ut flere produkter mot uren hud, men var visst ikke så mye som egnet seg for gravide..
 
Takk for svar, dere Det er godt mulig at jeg prøven den du anbefalte sommersol20
 
Kvisene kommer nok av hormon forandringer, hvis du ikke har endret kostholdet eller ansiktsprodukter siden du ble gravid.
Ikke alltid d lar seg gjøre noe med hormonelle kviser...
Vet om et serum som hjalp meg mye med kviser, S5 purity tror jeg d het
 
Back
Topp