Tips mot uren hud

Lilje92

Gift med forumet
Junilykke 2020 ♡
Junibollene 2023
Etter at jeg ble gravid har huden min bare gjort helomvending og gått fra så og si kvisefri til kvise-bonanza! Er det noen som har gode vaskerutiner/skrubber/kremer.... Et eller annet som kan hjelpe dette stakkars ansiktet? :)

Jeg har egentlig aldri behøvd noen særlig "spesialbehandling" av ansiktet, bare vasker det i dusjen og smører med en enkel krem. Forstår at jeg kanskje må inn med litt mer innsats nå :hilarious:

Min erfaring med periodevis akne - La det være! :) Blir alltid vondt verre hvis jeg begynner å styre med div produkter

Min erfaring med periodevis akne - La det være! :) Blir alltid vondt verre hvis jeg begynner å styre med div produkter

Okei, takker for tips! Uff.. Må vel kanskje bare leve med det kanskje selvom det er uvant :rolleyes:

Jeg har noen kviser som kommer og bare blir værende i evigheter. Ikke fryktelig mange, men noen i panna, noen under munnen, noen på ryggen og av alle ting noen bak øret :p Definitivt noe unormalt hormonelt på gang, er ikke vanligvis sånn!

Alltid viktig med gode produkter og rutiner tenker jeg:)
Mange gode merker som har enkle peeling pads feks som kan hjelpe mot kviser:)

Jeg renser morgen kveld, gode produkter, bruker fuktighetskrem i samme serie - hatt mye kviser i svangerskapet.. tror det er lite å gjøre med det. Fikk prøve på ett produkt som skal fungere fra dermalogica, usikker på om d har noe for seg. Kunne sikkert drukket mer rent vann. Fått mer frisk luft. Men tror d er lite å gjøre m kviseutbrudd i svangerskap.

Etter at jeg ble gravid har huden min bare gjort helomvending og gått fra så og si kvisefri til kvise-bonanza! Er det noen som har gode vaskerutiner/skrubber/kremer.... Et eller annet som kan hjelpe dette stakkars ansiktet? :)

Jeg har egentlig aldri behøvd noen særlig "spesialbehandling" av ansiktet, bare vasker det i dusjen og smører med en enkel krem. Forstår at jeg kanskje må inn med litt mer innsats nå :hilarious:

Feel you! Aldri vært plaget med kviser, alltid hatt rein hud! Nå kryr det! Og jeg klarer ikke å la vær å pille:S

Renser alltid huden om kvelden, og bruker en ansiktskrem for fet hud :happy: Funker hvertfall veldig bra for meg når jeg plutselig våknet opp og så ut som en tenåring igjen :shy: Bruker ikke dyre produkter heller, men parfymefrie.

Min hud endret seg og drastisk når jeg ble gravid! Fikk kjempemange kviser, MEN det var pga tørr hud! Gikk bort med en gang jeg daglig brukte en fetere krem.:D

Sliter mye selv, må jo være pga hormonene.

Viktigste er å vaske huden morgen, siden kroppen gir fra seg så mye avfallstoffer som tetter igjen porene når man sover og kvelden pga forurensning etc man møter i løpet av dagen. Kan være greit å bare innføre lett skrubb hver 3.dag for å fjerne døde hudceller, slik at huden får puste. Og evt passe på å ikke bruke for feit krem.

Sniker fra Juli :)

Jeg slet mye o forrige svangerskap men fikk beskjed av hudlege at det var lite å gjør da kvisene kommer av hormonene og ikke at huden er uren. Så jeg fikk bare veskjed om å holde huden ren, da ingen krem ville fynke da det var hormonelt :/

Back
Topp