Tips mot smerte?

Alaskahusky

Elsker forumet
Marsmellows-15
Snuppa gikk på tryne og har nå to store sprekker i leppa nede og blått tannkjøtt oppe. Legevakta sa det bare var å gi paracet men håper kanskje det er noen med et kjerringråd eller no?

Hun er 15 mnd :)

I natt våknet hun fordi hun fikk så vondt pga amming og var våken i 4 eller 5 timer, så greit med litt lokalbedøvelse av noe slag sammen med paracet. Noe man kan ta på når det dunker som verst.

Hilsen sønderknust mammahjerte:'(

Jeg ville nok dratt til fastlegen. Mye pga at ikke alle legevakter er så nøye og de svarer ofte at det bare er å gi paracet( og de har feilbehandlet barna mine flere ganger). Ville nok uansett kontaktet legen før man gjør noe annet.

Jeg ville nok dratt til fastlegen. Mye pga at ikke alle legevakter er så nøye og de svarer ofte at det bare er å gi paracet( og de har feilbehandlet barna mine flere ganger). Ville nok uansett kontaktet legen før man gjør noe annet.
Tenkte på det, men da må jeg vente til mandag. Skal nok uansett ta en tur om ikke det ser veldig mye bedre ut til da, men vil gjerne at hun skal få det bedre nå

Tenkte på det, men da må jeg vente til mandag. Skal nok uansett ta en tur om ikke det ser veldig mye bedre ut til da, men vil gjerne at hun skal få det bedre nå

Huff ikke greit. Her skader mini leppen sin også. Fikk dype kutt. Det eneste de sjekket var om tennene satt fast. Siden han er så liten ble det ikke noe sying. Men her virker det ikke som han reagerte på det hele tiden. Ammet jo ikke like mye heller. Ville nok gitt litt veske med kopp og gitt litt myk mat. Ikke syrlige ting som appelsin for det svir i såret. Ellers går det heldigvis bedre fort :)

Har dessverre ingen gode råd, bare ønsker dere god bedring :)

Back
Topp