Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hold utdet går over etter noen uker.
Gruet meg hver gang og det var så vondt at tårene spratt men når "herde" prosessen var over så ble det bra![]()
Burde absolutt ringe ammehjelpen å spørre. De er de eneste som virkelig har kompetanse på amming. Gikk i 14 mnd med såre, blødende brystvorter med første, med nr to fikk jeg hjelp av amnehjelpen veldig tidlig. Der så de at ammeteknikken var tilsynelatende bra(derfor så de det ikke på ammepoliklinikken) men den måtte allikevel justeres, i tillegg til at nr to hadde en smule stramt tungebånd. Ikke noe som ville vært et problem ellers og derfor det ikke var noe snakk om det på ammepoliklinikken, men siden jeg har veldig sensitiv hud så var det nok til å gjøre det sårt. Det ble klippet og deretter kombinert med bedre ammeteknikk er jeg ikke sår lengre. Ammehjelpen ser det andre ikke snapper opp, de er tross alt spesialiserte på sitt felt c: Håper det ordner seg, er absolutt ikke noe godt når det er så sårt.
Hvordan fungerer dette med ammehjelpem egentlig? Ringer man bare en av dem? Hvordan kan du hjelpe meg kun over tlf?
Hvordan fungerer dette med ammehjelpem egentlig? Ringer man bare en av dem? Hvordan kan du hjelpe meg kun over tlf?
Jeg er så heldig at der jeg bor(Trondheim) er det flere som jobber i Ammehjelpen som jeg har kontakt med. Annet enn det vet jeg av ei som fikk god hjelp og løst sine ammeproblemer med Skype videoerDu kan ringe en som bor nære deg og eventuelt planlegge besøk, det var det jeg fikk c:
Jeg har kjøpt på apotek 1...Hvor kjøper man den? Har vært hos helsesøster å sjekket sugeteknikk. Ammepoliklinikken neste..