Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilke kompresser fra apotek har du prøvd?
Brukte brystknoppbeskytterne fra ammehjelpen. Da kunne de lufttørke selv med klær på, ingen ammeinnlegg som klistret seg fast. Og ikke vonde kanter som presset inn i brystet sånn som jeg følte albueskjell og melkeoppsamlere gjorde.
Og purelan.
Var det som var mitt problem også. De er jo svindyre, for følger bare med 5 par ammeinnlegg, men noen dagers bruk kan være nok så da er det verdt det. La vanlig ammeinnlegg ute på de da,siden de som følger med ikke suger så mye.Har bestilt sånne, er veldig spent og håper det virker! Skikkelig vondt å rive opp sårene pga ammeinnlegg som setter seg fast.
Multi - mam var det eneste som hjalp meg! Vil absolutt anbefale deg å prøve det![]()
Jeg sverger til Lana brystvortesalve... Purelan synes jeg er super lypsyl, men jeg følte ikke den hjalp på såre brystvorter... Lana sin hadde jeg imidlertid god effekt av....
Regner med at du har sjekket at lille har riktig sugeteknikk?? Det er veldig viktig!!!