Tips mot luftsmerter

Alaskahusky

Elsker forumet
Marsmellows-15
Hva er deres "hemmelige" tips?
Lest om diverse, men har ikke prøvd noen hittil, men nå er jeg rimelig lei av å ta "rumpedansen" og klappe frøkna på rumpa for å "lette på trykket" med varierende resultat :p

Vi har gitt litt til hvert måltid nå i starten men tenken er å bare gi det når det trengs. hun får det blandet ut sammen med litt mme etter at vi har puppa :) frøkna her er 7 uker så får veldig lite av gangen..

Hvordan får dere I barna maltekstrakt / minifom dere som ammer?

Her har mini hatt minimalt med luftsmerter, men selvfølgelig finnes også her unntak. Her funker det veldig bra om jeg drikker 2-3 kopper kald ammete på rappen (kald så jeg skal klare å drikke de fort), da løsner magen til mini noe helt ekstremt - det gjør forøvrig min også av den "kuren" :p

Her har mini hatt minimalt med luftsmerter, men selvfølgelig finnes også her unntak. Her funker det veldig bra om jeg drikker 2-3 kopper kald ammete på rappen (kald så jeg skal klare å drikke de fort), da løsner magen til mini noe helt ekstremt - det gjør forøvrig min også av den "kuren" :p
Hvilken ammete bruker du? Lurer på om jeg skal kjøpe og ha i bakhånd. :)

Her har vi prøvd både Minifom, maltekstrakt, og diverse "sykkeløvelser" med bena og magemassasje uten hell:-( Heldigvis har hun ikke slitt så mye med luftsmerter nå som hun har blitt litt større, men har fortsatt dager der hun har mye vondt og promper og skriker om hverandre:-(

Hvilken ammete bruker du? Lurer på om jeg skal kjøpe og ha i bakhånd. :)
Jeg bruker denne;
ImageUploadedByBV Forum1430436011.135838.jpg

Jeg tror egentlig innholdet er stort sett det samme, men jeg fant ut at denne ble en god del billigere enn den på apoteket da det tar en stund å drikke den opp :-)

Aha! Er den kjøpt på helsekost? Lest at mange drikker ammete så fikk litt lyst til å smake selv. ;)
Ja, på life :) jeg drikker en kopp hver morgen, babyen min har skjeldent luftsmerter så tørr ikke stoppe nå :p

Back
Topp