Tips mot kvalmen?

minisol

Betatt av forumet
Nokon som har gode tips mot kvalmen? Merka den blir hissigare for kvar dag no:confused: skal ikkje klaga enda, men greit å ha gode tips på lur :)

Te hjalp for meg i dag værtfall! :)

Her hjelper ingenting :( men har hørt at ingefærtabletter og ingefærte skal hjelpe, å spise noe før du står opp og spise lite og ofte :)

så seigt at ingenting hjelper deg:(
Føler det hjelper å ete ofte ja! Men samtidig e eg redd d blir for masse mat ift forbrenning. Tørr ikkje vera så aktiv som eg var før, vertfall ikkje i starten. Eg veit d ikkje er farlig, men eg er så redd alt mulig no etter eg vart gravid :confused: blir helst lange gåtura.
Skal vera sååå glad når eg kjem til veke 13!;)

Ingefærtablettar hjelper her, Urizal frå helsekost. Er framleis kvalm, men klarer meg. Gløymer eg ein merkar eg godt at dei virkar for å seie det slik :) [emoji43]

Ellers må eg ete lite og ofte, ikkje bli for mett, men heller ikkje svolten, og unngå brus. Kvalm heile døgnet her, så det blir mykje småspising!

Kan ikke si jeg gleder meg veldig til å bli kvalm igjen, sist sv.skap kastet jeg opp helt til uke 16.
Fikk til slutt Afipran av legen, men det skal jo helst unngås, så håper det ikke blir like ille denne gangen :)

Ingefær-te hjelper sies det ja, kok gjærne vann og hell over fersk revet ingefær.
Spise tørre salte kjeks.
Noen synes halspastiller av div. slag funker.
Sea-band (akupressur-bånd fra apoteket)
spise lite men ofte er allerede nevnt..
b-vitamin (husker ikke hvilket nr det var i rekken, finnes jo så mange..)

Kommer ikke på mer i farta, det finnes sikkert flere..;)

Takk for gode tips!
I dag tidleg vart d FY så ille! Åt for lite i går kveld og fekk att for d i dag. Låg på golvet på kjøkkenet og prøvde å få i meg ei skjeve mellom brekningane i dag, hehe.. Men no er det ok att. Verkar som om dette med mat er alfa omega, men også å ikkje ete seg for mett ja. Skal bli spennande å sjå korleis dagane framover utarta seg:eek::)

Er så kvalm i dag, tanken på mat frister lite. Men samtidig blir jeg bare mer kvalm om jeg ikke spiser noe. Skrellet en rå gulrot og spiste, og det var faktisk litt godt:)

Ei pære og ein yoghurt var alt eg fekk i meg før kl 15 i dag. Har tenkt på Grandiosa pepperoni i heile dag, einaste eg kunne sjå for meg å ete.. og så kom mannen med det :) det går ned..og hjelper trur eg!

Ei pære og ein yoghurt var alt eg fekk i meg før kl 15 i dag. Har tenkt på Grandiosa pepperoni i heile dag, einaste eg kunne sjå for meg å ete.. og så kom mannen med det :) det går ned..og hjelper trur eg!
Så bra du fant noe som hjalp! Mmm, nå fikk jeg lyst på Grandiosa pepperoni også :P

Back
Topp