Tips mot kvalme?

5.mannpåvei

Forumet er livet
September To Remember 2022
Septemberlykke 2024
Hjelpes, kvalmen er her for fullt! Hang over doen i sta, men magen var nok for tom til at det kom noe :hungover:

Prøver å lese litt tips, og tenker tilbake på tidligere svangerskap! Foreløpig klarer jeg å spise litt ristet brød og drikke litt (men er sååå redd for å drikke for mye så jeg kaster opp).

Noen som har tips som funker?

Her hjelper iskalde grønne druer bittelitt. Men kommer rask tilbake :( vært kvalm 24/7 i snart to uker nå :arghh: spise lite og ofte er tips som går igjen.. problemet mitt er at jeg er jo veldig sulten hele tiden selv om jeg er kvalm, så spiser jeg ofte for mye (ikke mye, men tydligvis for mye for kvalmen sin del) og da blir det ille etterpå :/

Ingen supre tips, men for meg så funker det denne gangen med smoothie så tidlig som mulig når jeg våkner og maiskaker med havsalt. Samt kaldt vann. Så gjelder det å prøve å få en rolig start hvis mulig. Håper det bedrer seg for deg snart!

Iskaldt vann, små slurker. Hjelpe litt her.
Ellers så kan det hjelpe me lovehearts, epler, salte kjeks, reise syke armbånd fra apoteket

Iskaldt vann, små slurker. Hjelpe litt her.
Ellers så kan det hjelpe me lovehearts, epler, salte kjeks, reise syke armbånd fra apoteket

Takk for gode tips! Har tenkt på lovehearts eller noen drops jeg kunne hatt, testet med tyggis i dag, og når jeg har tyggisen i munn er det så mye bedre... Men nesten brukt en pakke gjennom arbeidsdagen da :confused:

Skal vurdere sånne bånd eller så kan det hende jeg må ta postafen igjen... Hadde et lite håp om å klare meg uten! :)

Back
Topp