Tips mot kvalme?

AppelsinA

Glad i forumet
Junibarna 2019
Sommerspirene 2025
Noen som har gode tips mot kvalme? Kjenner mer og mer på kvalmen. For meg har det hjulpet å spise noe, men ikke i dag. Kastet opp:hungover:

Jeg har kjøpt sånn kvalmestillende armbånd på apoteket. Utrolig nok fungerer det på meg ved at de tar den øverste toppen av kvalmen [emoji4]

Jeg har kjøpt sånn kvalmestillende armbånd på apoteket. Utrolig nok fungerer det på meg ved at de tar den øverste toppen av kvalmen [emoji4]
Hadde de da jeg var gravid med nr 2. Funket litt☺️ Må se om jeg finner dem.

Sniker fra april.. Fersk ingefær te hjalp veldig på meg :) Og evt fersk mynte te (noen ganger)

Grønne druer og eplejuice/vann eller farris blandet 50/50 hjalp for meg ved forrige svangerskap

Jeg har også Sea Band fra apoteket :) Det tar også det verste her.
Kjøpte de da jeg var litt uggen alt med Crinone, men den kvalmen var ingenting kontra den som kommer og hilser på nå :rolleyes:
Veldig tidlig... :confused:

Kokte meg ingefær te med brun sikker til! Hjalp veldig der og da..Vet ikke hvor lenge det vil vare!

Første gang var det ingenting som hjalp,, var bare å spy og få det overstått xp
Andre gangen ble jeg ikke så kvalm, men fikk litt dilla på te lagd med en liten bit ingefær, en skive sitron, og bare la det trekke i 4-5min ^.^

Ikke funnet noe som virker, om jeg først får skikkelig lyst på noe og er skrubbsulten tar det maks tre biter før ser slår til igjen :hungover:

Back
Topp