Tips mot kvalme

Ooff det er et ork å dra seg på jobb med denne kvalmen! Når jeg så vidt klarer å gå bortover fordi jeg er så kvalm, hvordan skal det da gå på jobb?! Hehe! Nå har jeg klart å trykke i meg en banan, den skal få sige litt nå for å se om det hjelper [emoji108][emoji4]

Blir spennende å se om det hjelper for deg også:)
Det var ikke så verst faktisk ;) Ble en stor hvetebolle og en liten yoghurt til frokost, og med en kopp te holdt jeg en god stund til jeg orka og spise vanlig mat :) Så takk for tipset!

Jeg har ingen ekstrem kvalme, men føler meg litt uggen på morgenkvisten. Noen dager er verre enn andre.
Det som funker for meg:
Ungene spiser cereal til frokost og når jeg heller det opp i bollene så tar jeg noen Cheerios. Det hjelper av og til, hvertfall gjennom frokost og lunsjboks laging.
Som regel gir det seg dersom jeg bare får i meg litt mat.
Jeg tar en kopp ingefærte til frokosten.
Salt kjeks.
Banan.
Ingefærøl med isbiter.

Farris, frensh fries chips, ritz, sjokolade av og til, lakris i nødstilfeller :p av mat så funker sushi bra på kvalmen ellers vil jeg bare ha biff eller junk food. :p

Jeg drikker vann med saften av en lime i-det er det første jeg gjør når jeg våkner. Drikker det også utover dagen hvis jeg trenger. Farris er også godt. Ellers kjøpte jeg seaband(mot morgenkvalme og reisesyke) på apoteket forrige uke, og de har funket helt fantastisk på meg! Angrer på at jeg ikke prøvde de med en gang, men trodde de sikkert ikke kom til å virke[emoji12] Så nå er det mest trøttheten jeg sliter med, og konstant oppblåst[emoji30][emoji23] Er 8 uker imorra[emoji4]

Back
Topp